Karin H
Sittard, Nederland

Kort verblijf van twee nachten

Beoordeling van Dornoch Castle Hotel
4,0 van 5 bollen29 apr 2019 beoordeeld
De kamer is wat oubollig, en de badkamer is dringend aan vernieuwing toe.
Echter het personeel is supervriendelijk, de kamer is schoon, en het eten is fantastisch!
Alleen al voor het eten zou ik iedereen aanraden hiernaar toe te gaan.
Daarnaast is de ligging prima: centraal in pittoresk plaatsje Dornbach, met prachtig zandstrand op loopafstand.
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Dornoch C, General Manager van Dornoch Castle Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 21 mei 2020
Dear Guest

Thank you for your review - we are delighted that you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.

0.3 km van Dornoch Castle Hotel
2.2 km van Dornoch Castle Hotel
  • Vio.com
0.2 km van Dornoch Castle Hotel
Gratis parkeren
Embo beach, on the park's doorstep
3.6 km van Dornoch Castle Hotel
Zwembad
7.5 km van Dornoch Castle Hotel
Meer hotels in Dornoch bekijken
Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Entree van het hotel is in de leuke whisky bar van het hotel. Veel keuze in mooie whiskies. Hotel is typisch Schots en dus jaren 60 uitstraling overal. Eetzaal en kamers oubollig. Kamers zijn schoon en de douche ook. Wel ouderwets en wij hadden een invalide douche met muurtje van om de douchebak. Bedden liggen prima maar zijn 1.80 lang. Ontbijt is simpel met weinig verse spullen. Eten was heel goed. Mooie aparte eetkamer waar je achter de bar langs komt. Ribeye en krab met macaroni en truffel smaakten heerlijk. Prima hotel voor een nachtje op doorreis.

Datum van verblijf: november 2018
dornochcastle, General Manager van Dornoch Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Dear Guest

Thank you for your review, we are glad that you enjoyed your stay here and your meal in our new private dining room. We hope to see you back again soon.

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Dornoch castle bezocht, deze lag 10 km van onze route af, maar als whiskyliefhebber moet je ernaar toe!
Superveel whisky's zowel in een glas als ook per fles te koop!
Lunch was top!
We hebben hier niet geslapen, dus dat kan ik niet beoordelen.

Datum van verblijf: september 2018
dornochcastle, General Manager van Dornoch Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2018

Dear Fabian

Thank you for your great review, we are delighted that you enjoyed your experience here! See you again soon I hope.

Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Tijdens onze autorondreis door Schotland aanbeland in dit hotel. Dornoch is een mooi plaatsje met een fantastisch gelegen golfbaan. Erg mooi strand ook trouwens. Het hotel is prima. De mensen aardig en de keuken fantastisch. Een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016

We hadden ons er erg op verheugd. Overnachten in een kasteel in Schotland. Wat een teleurstelling werd dat. De ontvangst was nog vriendelijk, maar toen we eenmaal op onze kamer stonden in de sfeerloze aanbouw van het gebouw was al het kasteelgevoel wel verdwenen. De kamer was erg klein dus een plekje vinden voor twee koffers werd een uitdaging. Alles zag er zeer gedateerd uit (de rest van het kasteel trouwens ook om over de vreemde geur maar te zwijgen). Je zag aan alles dat er reeds lange tijd geen onderhoud was gepleegd. Het hoofdbord van mijn bed zat los. De kunststof slang die om het metalen gedeelte zit van je douche schoof naar beneden. Was dus stuk. We waren wat later in de avond moe aangekomen en hebben nog getwijfeld of we om een andere kamer moesten vragen, maar het idee dat ze allemaal weleens zo zouden kunnen zijn. We moesten nog maar één nachtje en dan snel wegwezen. Het ontbijt was overigens goed. De bediening daar heel vriendelijk. De ontbijtzaal had echter totaal geen sfeer.Ook hebben we 's avonds gegeten op het kasteel in de veronderstelling dat dit in de bar zou zijn. Helaas werd het diner ook in de ontbijtzaal geserveerd. Het eten was goed al had ik mijn bestelde Haddock op andere plaatsen lekkerder gegeten. Het Castle hotel was een grote teleurstelling. Dit hebben we bij vertrek kenbaar gemaakt en ook hebben we nog een mail naar het management gestuurd. Het antwoord hierop was dat we eerder hadden moeten reageren, zodat ze ons nog tevreden konden stellen. Ik vind dat als je een hotelkamer voor het (hoge) gevraagde tarief verhuurd wat zij doen, je mag verwachten dat je kamer prima in orde is. Er kan altijd een klein dingetje niet goed zijn, maar dat was hier zeker niet het geval. Dit hotel is veel te duur voor wat ze bieden en kun je beter links laten liggen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2015

In Dornoch staat een kasteel en je kunt er logeren. Van horen zeggen zelfs heel luxe, maar dat was bij ons alleen voor het bruidspaar van een echt schotse bruiloft wegleggen. Wij sliepen in de familiekamer. Die was ruim maar verder niet bijzonder. Het plaatsje zelf is gezellig, met een heel fraaie schotse winkel naast het hotel (we hebben er zo op onze reis niet veel gezien, mooie spullen en goed gesorteerd in wat je in Schotland zou willen kopen) en 5 km noordelijker ligger de zeehonden op een zandbank in de riviermonding.

Kamertip: wifi alleen in de bar
Datum van verblijf: juli 2015