“Een typisch Iers restaurant.”
Beoordeling van O'Dowds of Roundstone

O'Dowds of Roundstone
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Roundstone
Keukens: Vis en zeevruchten, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld

In de pittoreske haven van Roundstone vindt je deze speciale seafood Bar O'Dowds. Een aanrader als je graag seafood eet. Een kleine afspanning met weinig tafeltjes, maar zo gezellig. Een terrasje met 3 kleine tafeltjes maar ze hebben ongelooflijk lekker eten. Ze zijn er trouwens voor gekend hier, zowel bij de lokale mensen als bij de toeristen. Ze worden speciaal vermeld in de gidsen en het is de moeite waard. Een bord met oesters samen met een heerlijk wit wijntje en onze lunch was geslaagd. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

17 augustus 2017 beoordeeld

Op aanraden van de B&B host gaan eten in dit restaurant en inderdaad de moeite waard. Personeel was niet zo vriendelijk als we ondertussen in Ierland gewoon zijn, maar de baas zelf was dit zeker wel. Misschien moet hij z'n opdiensters 'bijsturen'. Er was geen plaats meer in het restaurant en hebben dan maar in de pub plaatsgenomen. Hier kan het wel beter qua netheid. Maar we zijn gekomen om lekker te eten en dit was het ook. De Fisherman's platter was een voltreffer. Misschien op voorhand reserveren en dan heb je een plaats in het restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2017
Nicholas G, Manager van O'Dowds of Roundstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Dear Guest
Thank you for your good review. We are delighted to read that you enjoyed your fisherman's Platter and the seafood in general.
However we are genuinely sorry to read that there were some issues.
I have noted your comments and they will assist us during our review of our summer service, in order that we can improve our offering to our customers going forward.
I hope that you enjoyed your time in Roundstone and that you will visit us again in the future.
Best Regards
Nicholas

15 juli 2016 beoordeeld

Hier eet je de lekkerste crab van Ierland. Gewoon even Nasr toe rijden en crabpootjes bestellen. Je krijgt niet veel maar het is lekker en goedkoop!

Datum van bezoek: juli 2016
12 mei 2016 beoordeeld

klein, kruip door sluip door, zo als het hoort in een kroegje aan de haven in Roundstone, Ierland. als je er s-avond's komt loop je het risico dat ze er zingend aan de bar zitten, helemaal top.

Datum van bezoek: mei 2016
3 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze tocht gestopt om hier te eten op aanraden van de positieve reacties op Tripadvisor.
We hebben er geen spijt van gehad... Heel lekker gegeten.... De oesters waren superlekker en vers...de fisherman plate is een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die O'Dowds of Roundstone bekeken, bekeken ook

Roundstone, County Galway

In O'Dowds of Roundstone geweest? Deel je ervaringen!