Beoordeeld op 3 juli 2018

We verbleven hier 2 nachten. Chick hotel, reuzegrote doolhof, kleine lounge. Afgestemd om business, maar niet aan te raden voor gezellig verblijf.
Verschillende restaurants. Half-pension bestaat uit 3-gangenmenu met zelfbediening voor hoofdgerecht. Erg druk. Gebouw in U-vorm, dus helft van de kamers geven uit op parking belegen binnen de U.Geen koelkast. Geen dieet-menu mogelijk. Geen vers fruit. Alle dagen zelfde dessert. Heel mooi golfterrein bij het hotel.
Vanuit kamers op verdieping verplicht eerst naar gelijkvloers te gaan, en dan trap te nemen naar 1ste verdieping voor ontbijt en diner.
Van onze kamer tot restaurant had je 8 minuten nodig.
Volgende keer kies ik een kleiner aangenamer hotel dichter bij de stad. Ik keer hier niet terug.

Kamertip: vraag kamer langs buitenzijde U-vorm voor uitzicht en rust
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

We logeerden 1 nacht in dit hotel in onze fly- drive vakantie in Ierland. Het hotel ligt ca 30 km van het vliegveld van Dublin en ook niet in het centrum van Dublin. Het is vrij lastig te vinden. Het is een enorm groot hotel, wij hadden kamer 1570 of zoiets. Mega lange gangen. Wij waren na het ontbijt ons kamernr vergeten en alle gangen lijken op elkaar. Het was echter een mooie kamer, met zowel een 2 als een 1 persoonsbed. Alles goed voor elkaar, föhn aanwezig. Koffie en thee zetten op de kamer, allerlei zeepjes, douchegel, bodymilk in mini in de badkamer. Ontbijt ook supergoed. Bedenkt het maar en het was er, behalve vis.
Wij vonden wel dat het er nogal stijfjes en formeel aan toe ging. Dat is niet helemaal ons ding. Het hotel is zeer geschikt voor golfers, aangezien er enorme golfvelden rondom liggen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Een enorm groot hotel annex conferentie oord. Ik moest daar zijn vanwege een beurs dus het hotel daar was erg efficiënt maar het is wel enorm groot met 775 kamers. Zeker als je wat verder bij de entree vandaan zit moet je een stevig stukje wandelen door die gangen. De massaliteit merk je ook goed bij het ontbijt dat dus hartstikke druk was. Er is in het complex wel een enorm goed Aziatisch restaurant

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een (te) groot hotel! Aandachtspunt is toch wel om een kamer wat verder van de liften te nemen. Anders heb je toch wel wat last van nachtlawaai op de gang.
Verder heb ik minibar gemist en vond ik het donkere houten meubilair een beetje ouderwets.
Bed was ook niet zo super.

Kamer was wel proper, En het ontbijt verzorgd.

Ik vond het wat prijzig voor wat het is.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 juni 2017

Het is een groot hotel waar veel grote groepen met bussen komen. Je moet er goed ter been zijn. De parkeerplaats is ver weg en in het hotel zijn de afstanden groot. De faciliteiten zijn er goed en het omliggende terrein is mooi.

Kamertip: Niet te dicht bij de lift. Dat is in de nacht heel rumoerig.
Datum van verblijf: mei 2017