99 US$
Hotels.com99 US$
Expedia.com99 US$
Lol.travel105 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een van de simpelere Best Western hotels. Kamers basic maar prima. Kleine ontbijtruimte (wafels bakken, altijd lekker) maar prima. Zwembad is ook niet groot maar ook prima. Onze kids hebben er veel lol in gehad! Wel jammer dat er geen schaduw is bij het zwembad. Toen wij er waren was het echt warm en zonnig, dan brand je er weg. Naast de deur zit een Walmart en diverse eetgelegenheden (gaat food). Niet ver van Ruby Falls en Rock City.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 april 2017

Een nacht hier geslapen op doorreis. Niks op aan te merken. Zelfs een ontbijt is in de prijs begrepen. Schone kamer en badkamer. Vlakbij is een goed restaurant en de Walmart voor je boodschappen. Dichtbij Lookout Mountain. Geen last gehad van verkeerslawaai.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel met het uiterlijk van een motel. Kamers vanaf straat toegankelijk in een gebouw van drie etages. Kamer was ruim en voorzien van groot bed. Kamer was schoon en de badkamer was voorzien van toilet en douche in het bad. Het ontbijt was standaard zoals normaal in dit soort Amerikaanse hotels. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.
Gemiddeld hotel voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Schoon , maar erg eenvoudig hotel. Beddengoed waa schoon kamer zwaar gedateerd, badkamer vernieuwd.
Frontdesk medewerkers waren suf en niet al
Te vriendelijk , trappenhuis en tapijten oud en gedateerd , maar ik mG voor die prijs ook niet teveel verwachten, dus prijs - kwaliteit is prima .

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 augustus 2014

Wij verbleven hier 3 dagen.
Heel vriendelijk personeel.
Restaurants en attracties vlakbij.
Grote kamers, mooi zwembad, goed ontbijt.
Het hotel is mooi gelegen vlakbij de snelweg.
Wij vonden het plezierig om er te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2014
Alicia L, Manager van Best Western Royal Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2014

Thank you so much for choosing the Best Western Royal Inn! We are so pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.

Sincerely,

Alicia L.