“Sfeervol en smakelijk ”
Beoordeling van Montimar

Montimar
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Boekel
22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin van 5 gaan eten bij montimar. De ontvangst was prima en we werden naar een mooie plek in het restaurant gebracht. Er was voortdurend attent personeel in de buurt die bij de minste wenk toeschoot. De kaart bood voor elk wat wils. We waren erg te spreken over de gerechten maar zeker ook de eerlijke prijs die is gehanteerd. Als je lekker, sfeervol en betaalbaar wilt eten kan ik deze keten vanharte aanbevelen. Voor een impressie zie bijgevoegde foto's

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

Geweldige gerechten voor zeer verrassende prijzen. Heerlijk gegeten. Ook de bediening is prima. Kortom zeer de moeite waard.

Datum van bezoek: januari 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit er erg leuk in een verbouwde boerderij. Erg knus met die oude elementen! De tafels zijn mooi gedekt en er komt meteen een gastvrouw zich voorstellen. Echt een pluspunt!
De wijn wordt uit de fles geschonken aan tafel, wat ik zelf altijd wel fijn vind.
De gerechtjes zijn lekker en betaalbaar.
De eendenborsttartaar vooraf is heel erg lekker!
De gerechten worden wel heel snel achter elkaar geserveerd.
Denk dat de tafels 2x op een avond bezet zijn. Maar je voelt geen druk dat je weg moet.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en betaalbaar eten en drinken, super vriendelijke mensen in de bediening, enigste minpuntje is gehorig

Datum van bezoek: februari 2020
20 november 2019 beoordeeld

Goede sfeer, fijne bediening, lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Wij waren er met z'n 4ren. Ieder kon goed kiezen uit een goede variatie aan aangeboden gerechten.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Montimar bekeken, bekeken ook

In Montimar geweest? Deel je ervaringen!