Beoordeeld op 26 juli 2019

Wat hebben we genoten van ons verblijf in Haerlekijn. Zelfs bij de meest zwoele temperaturen was het genieten dankzij de airco en het fijne gezelschap van de andere gasten en in het bijzonder van de fijne gastvrouw en gastheer. Een zeer aangename kamer, een heerlijk ontbijt, fijn gezelschap en leuke adresjes (Maasmechelen, blotevoetenpad, kajak Maasland) in de buurt. Een aanrader :-)

Datum van verblijf: juli 2019
Haerden F, Eigenaar van Haerlekijn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Hey Vanessa & familie, dank voor je positieve feedback, ondanks de heetste dagen aller tijden..!! Zeker opnieuw welkom met man & jongens, met vrienden en/of familie..;-) ! Merci!

Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

Verblijf van 3 N.
Mooie ruime kamer op 1e verdiep met uitzicht op de velden vanuit de zetel.
Uitgebreid ontbijt aan grote tafel met de andere gasten. Veel info en tips vd gastvrouw en -heer.
Vlakbij een fietsknooppunt.
Beschutte en privé autoparking.
Tof en relax.

Datum van verblijf: april 2019

Merci lieve gasten voor jullie mooie feedback over onze B&B! Zeker opnieuw welkom in de toekomst met vrienden, familie, collega's.. Kijk misschien ook eens naar onze arrangement-formules (fietsen/ wandelen/ mountainbiken en binnenkort Wellness (zie Elaïsa.be ?)..

Beoordeeld op 9 augustus 2018

mooie locatie zeer goede ontvangst lekker uitgebreid en vers ontbijt
veel informatie over de streek een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar het was er net als thuiskomen

bedankt Annick en Frank wij komen zeker nog terug

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 januari 2018

Ontvangen worden alsof je al jaren goede vrienden bent door een sympathieke gastheer en gastvrouw, mooie, nette kamers (of moeten we het mini-appartementen noemen, geschikt voor een volledig gezin), en catering die je volledig op maat kan bespreken. Het ontbijt meer dan uitgebreid, waarna we met onze lunchpaketten en goede tips van de gastheer aan een verkenning startten van het mooie Maasland!
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 maart 2017

Het superlatief van 'proper' of 'kraaknet' heet gewoon HAERLEKIJN ! Hier vindt met de stilte, de rust, het comfort, de gezelligheid + de luxe van een mega-ontbijt geserveerd in een zelden meegemaakte sfeer van gastvrijheid.
Echt jammer dat wij niet langer konden blijven maar hopelijk komen we nog terug - al is het maar om gewoon te "genieten"!!!

Datum van verblijf: maart 2017