“Eenvoudige maar zeer prettige tussenstop”

Hôtel Restaurant des Gorges de Chouvigny
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Chouvigny
18 augustus 2019 beoordeeld

Prachtige locatie aan de rivier de Sioule, aan een rustig weggetje. We verbleven met twee volwassenen en drie kinderen in de familiekamer van het hotel, onderweg van Nederland naar ons vakantieadres in Zuid-Frankrijk. Simpele kamer maar alles wat we nodig hadden voor een nacht. Goede bedden, fijne douche, meer dan genoeg ruimte in de kamer. Het personeel was erg vriendelijk, de eigenaar/kok en zijn team deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. De kinderen hebben nog even in de rivier gezwommen en het diner in het hotel was uitstekend. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. We komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Datum van bezoek: juli 2022
3 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Hôtel Restaurant des Gorges de Chouvigny bekeken, bekeken ook

In Hôtel Restaurant des Gorges de Chouvigny geweest? Deel je ervaringen!