Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
22 personen bekijken dit hotel
Booking.com
366 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 04/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
366 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
366 US$
320 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 46 US$
Official Hotel366 US$
Hotels.com366 US$
Priceline366 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.735)
Beoordelingen filteren
3.735 resultaten
Waardering van reizigers
3.416
254
48
13
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.416
254
48
13
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.735 beoordelingen
Beoordeeld op 21 maart 2012

Perfect hotel, ruime kamers, simpel maar goed ontbijt buffet. Op de gang staat altijd koffie en thee, en aan het einde van de dag is er wijn en kaas.
Het hotel ligt in een zijstraat van Marketstreet, waar dagelijks een toeristen, snuisterijen markt is. Je kunt er spulletjes kopen van 1 tot 1000 dollar. Met andere woorden het hotel ligt midden in het oude, prachtige gedeelte van Chaleston.
Ook het restaurant onder het hotel, Tristans, is zeker aan te raden. Nu enkele keren gegeten en iedere keer was het perfect.

Datum van verblijf: maart 2012
1  Bedank MvdHoff
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FQIGM, General Manager van French Quarter Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2014
Google-vertaling

Dear MvdHoff,

I am delighted to read that you enjoyed your visit with us! On behalf of the entire French Quarter Inn team, we greatly appreciate your kind words about our charming inn. We also thank you for helping us to spread the word to other travelers about our renowned service and amenities.

Please contact me directly if I can ever be of any assistance to you and your family. We look forward to serving you again!

With highest regards,

Brent Gresham,
General Manager
French Quarter Inn

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlo C, General Manager van French Quarter Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlo C, General Manager van French Quarter Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlo C, General Manager van French Quarter Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Datum van verblijf: september 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlo C, General Manager van French Quarter Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken