Vandaag geopend: 10:30 - 16:30

Meer info
vanaf 91,98 US$
Meer info
Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week een NFL-wedstrijd bezocht.
Het is een groot en indrukwekkend stadion, maar je merkt toch snel dat hier niet meer echt van deze tijd is, zoals blijkt uit smalle stoeltjes en smalle paden.

Het blijft ook bijzonder dat zo’n groot stadion midden in een woonwijk ligt.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Ik bezocht Twickenham stadium tijdens een concert van U2. Het nationale rugby stadion van Engeland is enorm en dat betekent dat het minder geschikt is voor concerten. Het geluid verwaait en als je aan de verkeerde kant van het veld staat, kun je niet veel activiteit op het podium zien. Het stadion is berucht om de slechte bereikbaarheid. Daar hebben we niet veel van gemerkt. De treinen gaan na afloop aan de lopende band richting het centrum. We waren binnen een half uur weg.

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwamen naar Londen voor een U2 concert in dit stadion. Gratis busvervoer vanaf Richmond station. Dat is service! Eenmaal binnen het stadion wees alles zich vanzelf. Niet lang wachten voor eten en drinken, ook al leek dat aan de rijen te zien niet zo. En.. erg gewaardeerd, de souvenir bekers! 50 cent bovenop je drankje, maar een leuke herinnering

Beoordeeld op 13 juli 2017

Voor een concert van U2 dit stadion bezocht. Perfect georganiseerd! Meer dan voldoende toiletgelegenheid en mogelijkheden voor het halen van een drankje en een hapje. Ondanks de verwachting ben je toch redelijk snel weer op weg naar je hotel aan het einde van het concert. Geluid is prima voor elkaar!

Beoordeeld op 12 juli 2017

wij waren hier voor een concert van U2. Heel groot stadion voor ruim 80.000 toeschouwers. de bereikbaarheid met openbaar vervoer vanuit Londen is maar matig, zeker bij grote drukte. Advies om dan Uber te pakken. er rijden ook pendelbussen naar metrostations. zeker terug is dit erg handig. weinig toiletten en lange rijen voor drinken en eten.