Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline106 US$
BestWestern.com106 US$
Expedia.com106 US$
Hotels.com106 US$
Agoda.com106 US$
Lol.travel125 US$
Beoordeeld op 5 juni 2019

Dit hotel ligt op een half uurtje van t centrum. Je kunt gebruik maken van een gele metro lijn op 5 min. lopen van het hotel. kosten dag kaart 2.50$. De kamers zijn up to date, het bed is zeer goed. Het ontbijt voldoet er is voor een ieder wat te kiezen.

Kamertip: Kamer 326 is oke
Datum van verblijf: juni 2019
AndrewF4138, Manager van Best Western Inn At The Meadows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Hoop je snel te zien.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Van alle motels die we tijdens onze rondreis door de VS hebben bezocht, vond ik dit 1 van de beste. Ruime kamers, goed ontbijt. Alleen jammer dat je met de tram naar het centrum van Portland moet. In de tram zitten veel zwervers en vage types. Op de terugweg (rond een uur of 9) ontdekte een reiziger dat zijn telefoon en portemonnee gejat was. Aan de reactie van anderen merkten we dat dat hier wel vaker gebeurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Andrew F, General Manager van Best Western Inn At The Meadows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Das ist so gut zu hören, dass unser Hotel das beste Hotel in Ihrer Reise in die Staaten war. Portland hat ein schlechtes Obdachlosenproblem, von dem ich hoffe, dass es bald angesprochen wird, da es den Tourismus in Portland betrifft.

Beoordeeld op 4 augustus 2017

Hotel lag afgelegen van de stad. Met de tram, 10 minuutjes lopen, op zich binnen 30 minuten in de stad, maar veel daklozen rondom hotel en richting tram.
Kamers waren prima, goede bedden, voldoende ruimte. Ontbijt ook voldoende keus. Internet haperde continu en viel steeds weg, super irritant. Toen we vroegen naar het zwembad, werden we naar de 'spa' buiten doorverwezen: een bubbelbad. Helaas ook geen gym aanwezig. Qua voorzieningen dus ook erg karig voor zo'n groot hotel, daarom maar 3 groene bolletjes.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
BWPortland, Public Relations Manager van Best Western Inn At The Meadows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Hello Fransje75,

Thank you for staying with us. We are glad to hear that you enjoyed the room and found the breakfast to be plentiful. We do apologize however that you had some issues with the internet as well as some of the homeless that unfortunately are scattered throughout the entire Portland area. We will definitely be looking into fixing any issues we might be having with our internet service and I know the city as well is working hard to take care of the homeless population. We do hope to see you in the future sometime though! Best wishes!

Beoordeeld op 18 juni 2016

Dit Best Western hotel ligt aan de rand van Portland, wat betekent dat je de auto nodig hebt om in het centrum te komen. Het hotel ligt op een soort bedrijventerrein dus aan de buitenkant is het niet erg mooi, maar het is van binnen modern en fris ingericht. Het ontbijt dat inbegrepen is, is gemiddeld. Het personeel is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2016
BWPortland, Front Office Manager van Best Western Inn At The Meadows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

Hello Trienke B,

I understand that sometimes travelling by car can be a pain. While many cities have average to mediocre public transit, Portland's public transit is one of the top ones within the United States. I would personally recommend it if you want to get to downtown without the need of a car. We hope you try us again so you can experience the other side of Portland.

Best wishes,
~ BW Portland Guest Services

Beoordeeld op 28 september 2015

Hotel voor een prima prijs geboekt via Groupon.
Locatie is buiten Portland, echter op loopafstand, 5 minuten, van de MAX. Een tramverbinding die je binnen 30 minuten naar het centrum brengt. Dagkaart kost je 5 dollar!

Hotel is goed en netjes. Kamers zijn nieuw en schoon. Wifi was goed en snel.
Ontbijt was goed maar niet bijzonder. Weinig keuze, ik vond het iets tegenvallend.

Samenvattend prima hotel als je goedkoop wilt overnachten, je bent zo in Portland. Ik zou er weer verblijven!

Datum van verblijf: september 2015
BWPortland, Front Office Manager van Best Western Inn At The Meadows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2015

Hello Deborah K,

Thank you a lot for your great review! We are happy to see that the max station was in close proximity for you. We try our best to maintain a clean hotel, so it is great that you found everything to be fine.

- The BEST WESTERN Inn at the Meadows Staff