TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wát een grandeur en wat een historische omgeving. Hotel Benson is de overtreffende trap van luxe en comfort.
We kwamen aan en hadden dit tijdens onze roadtrip door Oregon totaal niet verwacht.
We waren enorm verrast door de ontvangst : auto werd voor de deur geparkeerd, koffers (en alle losse tassen en tasjes, want we waren hier niet op voorbereid....) werden uitgepakt en terwijl wij incheckten achter ons aan gereden.

Prachtige kamers, prachtige klassieke lobby en zeer centraal gelegen.
We hadden het gevoel in het Amstel hotel te logeren mrt uitzicht op de Amerikaanse Centrale Bank.
Wat een mooie ervaring.

In de omgeving leuke restaurants voor ontbijt te vinden: Cheryl’s is bijvoorbeeld 5 minuutjes lopen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Luiza H, Guest Relations Manager van The Benson, a Coast Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Thank you for your Five-Star Rating and Review. We are delighted to hear that you enjoyed your guest room! We have been in the process of completing a room-by-room remodel that provides a refreshed look and feel to each of our guest rooms, while still maintaining the historic charm and allure of our property. We are happy to hear that you were able to take advantage of the Hotel’s convenient downtown location. Thanks again for choosing the Benson Hotel, we hope you’ll join us again soon.

Beoordeeld op 16 juni 2018

Hotel met sfeer. De lobby is mooi autenthiek. De kamers worden momenteel geupdate. De nieuwe kamers zijn prima. Goede wifi. Bij ontbijt wel een mindere ervaring. Er werd slechr geluisterd waardoor bestelling niet klopte. Tevens had seveerster een gesprek met een collega dat zo luidruchtig was dat wij er last van hadden bij ontbijt.

Kamertip: Wij hadden geen uitzicht maar daardoor wel lekker rustig.
Datum van verblijf: juni 2018
Luiza H, Guest Relations Manager van The Benson, a Coast Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Thank you for your review. Guest feedback is critical to our on-going improvement towards the best guest satisfaction. We welcome any comments that might allow us to earn a 5-Star Rating. We would appreciate the opportunity to continue the conversation off-line to learn more about your recent stay. We look forward to your return visit!

Beoordeeld op 27 mei 2018

Prachtig hotel met zeer ruime kamers en propere badkamers. Als je hoog genoeg zit, kun je vanuit het raam zelfs één van de vele bergtoppen zien in de verte (Mount Hood of Mount St Helens). De eerste indruk was al meteen uitstekend door de prachtige klassieke lobby. Drankjes in het hotel zijn goed, maar duur. Aanrader in de buurt is Bailey's Taproom.

Het hotel is ook zeer goed gelegen op wandelafstand van veel café's, restaurants en attracties. Wel opletten in old town; veel daklozen daar, maar dat is zeker niet vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2018
Luiza H, Guest Relations Manager van The Benson, a Coast Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

We appreciate your review of the Benson Hotel. It’s a pleasure to hear that you enjoyed the Benson’s convenient location and the property's attention to detail during your time spent with us. Thanks again for choosing the Benson Hotel and we hope to see you again soon.

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, netjes, schoon, op een super handige locatie. Ze hebben een prachtige klassieke lobby. Personeel is heel vriendelijk, we hadden een gratis upgrade gekregen van Summer. Valet is relatief duur, 40 dollar per 24 dollar. Ze hadden wel een 50% korting actie, maar je bent goedkoper uit om gewoon in een parkeer garage te parkeren

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

Verbleven er een weekend na een bezoek aan de Columbia Gorge..
Vlotte receptie, rustige, sfeervolle, comfortabele kamer. Het hotel straalt een
bepaalde klasse uit.
Het ontbijt was er fantastisch met de beste koffie van onze Amerika reis. Leuke,
persoonlijke babbels met het ontbijtpersoneel en echt de Eggs Benedict kan ik
iedereen aanraden. Je kunt er ook 's avonds lekker dineren.
Hopen er ooit eens terug te keren.

Datum van verblijf: juli 2017