Hotel zelf is keurig, vergelijk het alleen niet met een Grand Hyatt of Hyatt Regency, dan kom je bedrogen uit. Ontbijt is een standaard geval, niet al te veel keus. Kamer was ruim maar niet schoon, kamertype was met keuken en bar, de messen waren bijv. smerig, het bed was net als het al beslapen was, en de volgende dag kwam de climax. Rond 16:00 waren we weer uit de stad, kamer was niet opgemaakt, rond 17:00 maar naar de receptie om aan te geven dat de kamer niet schoongemaakt was. Als eerste antwoord, dat de schoonmaakploeg al naar huis was en als we wel het kaartje van de deur hadden gehaald. Of te wel het was onze fout. Echter we hebben nooit het kaartje aan de deur gehangen. Toen kreeg ik de uitleg dat er alleen maar licht schoongemaakt werd, en op mijn vraag wat daarmee dan werd bedoeld, alleen de handdoeken werden verwisseld en het bedlinnen wordt rechtgetrokken. Daarna was ik er klaar mee, het houdt dus in dat je alleen de eerste nacht in een schone kamer komt, daarna dus niet meer. De volgende dag direct weggegaan. We hadden geboekt voor 3 nachten, maar het werden er twee.
810
269
80
48
55