Fournier_N14
Wetteren, België

Oase van rust en comfort

Beoordeling van Hotel Saint Daniel
4,0 van 5 bollen11 mei 2021 beoordeeld
Heel fijne overnachting beleefd in de prachtige gerenoveerde suite, met de inloopdouche en het bubbelbad in de badkamer, het kingsize bed, alles was aanwezig! Ook voldoende plaats om op een aangename manier avondmaal en ontbijt op de kamer te nuttigen. Een pluim voor de sympathieke, charmante en behulpzame uitbater.
Datum van verblijf: februari 2021
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
luxe room
    17.5 km van Hotel Saint Daniel
    Roomservice
    Meer hotels in Peruwelz bekijken
    Beoordeeld op 11 november 2020 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam en net hotel. Heel vriendelijke zaakvoerder. Kamers zijn aantrekkelijk en netjes. Het is een vrij recent hotel. Afgesloten parking mogelijk voor de wagen. Ontbijt in de kamer tijdens Covid-19 periode was OK maar geen voldoende bestek, servetten meegegeven.... Toch een aanrader en ik zou weergaan!

Datum van verblijf: november 2020
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 6 augustus 2019

Voor een fietstocht in deze zeer mooie regio kozen wij voor dit Hotel. We waren met een groep van 13 personen en waren aangenaam verrast door het vriendelijk onthaal. Het nette gebouw. De zeer ruime kamers. De bedden zijn van een uitstekende kwaliteit. De mogelijkheid om de fietsten en de auto's op een afgesloten plaats te zetten is een troef. De elektrische fiets kon opgeladen worden in de garage. Dit hotel verdient meer dan 3 sterren! Het hotel ligt binnen bereik van mooie fietsroutes. Je moet even zoeken als je even over de grens wenst te fietsen want over de grens naar Frankrijk zijn er in Frankrijk niet veel fiets aanduidingen maar de streek is er vooral voor de natuur de moeite waard. (Condé sur l'Escaut - Bernissard - foret de bon secour - Basiliek. Een echte aanrader voor wie deze streek wenst te bezoeken. Wij gaan er zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 16 september 2018

Zeer modern en comfortabel hotel. Ideaal om te slapen als tussen stop onderweg of om de omgeving te bezoeken. In het stadje zelf is namelijk niks te zien.
    Zeer goed ontbijt en vriendelijke ontvangst en bediening

Datum van verblijf: september 2018
    Beoordeeld op 24 juni 2017

Hôtel Saint-Daniel is een goede uitvalbsis om het wat onbekende zuiden van de provincie Henegouwen te ontdekken. Pairi Daiza en Doornik liggen vlakbij. Het hotel biedt comfortabele slaapgelegenheid op kamers met alle voorzieningen. Goed ontbijt. Grootste pluspunt zijn de zowel professionele als vriendelijke mensen aan de receptie en in de ontbijtruimte.

Datum van verblijf: juni 2017
    Beoordeeld op 28 juni 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen in hotel Saint Daniel in Peruwelz in Henegouwen.
    Nieuw hotel met mooie binnenplaats met leuke zitjes. We kregen een rondleiding en mochten zelf de kamer kiezen. Mooie schone ruime kamers. We hebben gekozen voor de iets duurdere kamers (10€) omdat ik lekker in een bad wilde dobberen. Klein probleempje met de TV maar de eigenaar kwam het direct zelf oplossen. Lekker ontbijt met wafels, pannekoeken en gebakken eitjes.
    De kracht van dit familie hotel? Het leuke contact tussen de eigenaars en hun gasten. Ga zo door!

Datum van verblijf: juni 2015