“prima uitval plek om van hieruit, de biesbosch te verkennen”
Beoordeling van De Brabantse Biesbosch

De Brabantse Biesbosch
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Nationaal Park De Biesbosch
Keukens: Nederlands
17 maart 2020 beoordeeld

De koffie was ok . Jammer van dat ene stukje appeltaart die we door 5 personen hadden kunnen delen. Beetje karig voorzien dus. Maar een uur later zou alle horeca op slot gaan, dus misschien een vooruitziende blik van de uitbater van dit etablissement.

Datum van bezoek: maart 2020

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze fietstocht was deze plek even een fijne rustplek. Aan de achterzijde van het pand konden we in de schaduw genieten van een ijsje en een drankje dat ons met plezier werd voorgeschoteld. Het is een fijne plek met fijne ontspannen personeel.
Prettig on te onthouden en weer eens terug te keren

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord: matig. Het is een restaurant dat alles kan; van pannenkoek tot biefstuk tot pizza. En dan kun je dus eigenlijk niks. Matig eten: niet echt vers, te ver doorbakken, niet mals. Bediening was slecht: verkeerde gerechten geserveerd, niet vriendelijk, 20 minuten wachten op nieuwe drankjes tijdens het eten, terwijl het niet heel druk was. Ik zou lekker ergens anders gaan eten waar men wel verstand heeft van koken. Voor een drankje na een fietstocht is het volgens mij een prima tentje.

Datum van bezoek: september 2018
26 juni 2019 beoordeeld

Een jaar geleden kon je er nog buiten zitten met zicht op de speeltuin. Nu hebben ze het afgesloten en de speeltuin onderhouden ze niet meer. Meedenken doen ze niet, zeer onvriendelijk

Datum van bezoek: juni 2019
4 juni 2019 beoordeeld

zeer ontevreden over de schnitzel : dit was volgens mij geen stuk vlees maar bijeengeperst vlees : smakeloos zoals een kauwgom waar de smaak uit is . de champignonroomsaus was zeer beperkt ; de mensen waren wel vriendelijk en het dessert ijs met advocaat was wel lekker

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Brabantse Biesbosch bekeken, bekeken ook

Drimmelen, Noord-Brabant

In De Brabantse Biesbosch geweest? Deel je ervaringen!