“Persoonlijk en warm onthaal, regionale gerechten met zorg bereid”
Beoordeling van L'Auberge de la Crouze

L'Auberge de la Crouze
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Les Ancizes-Comps
Prijsklasse: € 13 - € 25
31 mei 2017 beoordeeld

Op een mooie zaterdag in mei kwam ik hier rond 12h45 langs. Behalve de eigenares was er niemand aanwezig, al stond de deur open, en stonden de borden buiten waarop de diverse gerechten aangegeven stonden die er te verkrijgen waren. Ik vroeg haar of er wel geserveerd werd, en ze maakte gelijk een tafel voor me klaar. Ze zei dat morgen een grote dag wordt ivm moederdag. Ze was daarvoor al volop in voorbereiding. We praatten wat over wat ze me zoal kon klaarmaken, en we kwamen uit op een salade auvergnat, met daarna een stuk rundvlees (bavette) met garnituur. Daarop ging ze aan de slag, en werd ik in een mum van tijd verwend. Een privékok, zo leek het wel. Overigens is de dame van joegoslavische komaf, en was ze tot 1999 eigenaresse van La Legende de Puck bij het Viaduc des Fades.

Datum van bezoek: mei 2017

26 mei 2023 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die L'Auberge de la Crouze bekeken, bekeken ook

Saint-Gervais-d Auvergne, Puy-de-Dome

In L'Auberge de la Crouze geweest? Deel je ervaringen!