18 juni 2018 beoordeeld

Imposant hotel, gelegen in het centrum van Yogja. Echte klasse.
Een uitgebreider ontbijtbuffet als hier, ben ik nog nergens tegen gekomen. Keuze in overvloed.
Achter het hotel ligt een mooi zwembad met parkje. Zeer gunstige overnachtingsprijzen voor zo'n toplocatie.

Verbleef: mei 2018
11 oktober 2017 beoordeeld

Zoals voorgangers op dit forum aangeven, aan de door dit hotel geleverde services mankeert niets. Alles tot in de puntjes geregeld en dat is veelal anders op dit uitgestrekte eiland. Tijdens mijn tweedaags verblijf wil ik niet onvermeld laten de extra diensten verleend door Debby en Wigati, beiden werkzaam in de receptie.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, van alle gemakken voorzien, kwalificeer ik als tophotel vijfsterrenhotel plus.
Vriendelijk en gastvrij. Een zeer zeer uitgebreid ontbijt, welke je ontbijt, brunch en diner tegelijk kunt noemen. In de weekenden bovendien extra aandacht bij het ontbijt voor de kinderen met extra kindercorner.
Kunnen we iedereen van harte aanbevelen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect 5 sterren hotel met ruime family kamers. Goede service van Ira en Rio. Heerlijk zwembad, goede uitvalsbasis en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Veel live muziek.
Fitness & groepslessen. En een shoppingmall op 100 meter afstand met Starbucks koffie.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel , mooie kamers ,zeer vriendelijk personeel , ontbijt ongelooflijk : elk soort ontbijt aanwezig :Europees,indonesisch,Japans, chinees, Amerikaans etc , Restaurant ook aan te raden . Centrum van het stad 6 km , luchthaven 1 km

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner