“Bizarre tijden en goed eten”
Beoordeling van Restaurant Kromhout

Restaurant Kromhout
Een tafel reserveren
wo 3/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Andelst
Beschrijving: Kromhout heeft een hoogwaardige keuken waarin alle gerechten bereid worden met respect voor de natuur en de seizoenen. Zo komt charme, smaak en finesse samen. Kies uit het keuzemenu, verrassingsmenu en daarbij uitgebreid wijnadvies van de gepassioneerde gastvrouw. Dit mooie witte hoekpand in Andelst is niet te missen.
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze tijden bestelt bij Michel en Mariska. Gekozen voor drie gangen diner. Op de afgesproken tijd werd ons diner bezorgd door Mariska.
Vooraf hadden twee personen zalmtartaar en de andere twee eendenborst. De pompoensoep was net als het voorgerecht uit de kunst.
Als hoofdgerecht werd lamsfilet en zeebaars geserveerd. Geweldig om zo in je eigen keuken te eten. Op dienen is wel een kunst.
Laten we onze favoriete restaurant blijven ondersteunen in deze bizarre tijden.

Datum van bezoek: maart 2020

12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kromhout is een gezellig restaurant waar we een super goed 4 gangen diner hebben gebruikt. Dit alles aangevuld met heerlijke wijnen. Een gastvrouw die weet wat haar gasten willen. Echt een aanrader voor een heerlijk gezellig avondje uit.

Datum van bezoek: januari 2020
7 juli 2019 beoordeeld

Genoten van een heerlijk menu van chef Michel. Fantastische smaakbeleving in combinatie met een lekker passend glas wijn. Een aanrader! Gastvrouw Mariska verzorgt de ontvangst en zorgt dat je niets tekort komt. Wij komen graag terug.

Datum van bezoek: juli 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat was de vraag die wij niet konden beantwoorden. Normaliter heb je wel een gang er tussen zitten waarvan je zegt: die is de minste. Dit heeft Michel zich overtroffen. Alle gangen waren uit de kunst: tonijn net gamba, wilde spinazie met kabeljauw, diamanthaas, frambozentaart met in prosecco gedrenkte aardbeien en als laatste chocolade.

Koffie was niet meer nodig.

Datum van bezoek: maart 2019
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds als ik bij Kromhout kom, zijn slechts enkele tafeltjes bezet. Waarom? Het eten, de wijn en de bediening zijn zeer goed. De prijs/kwaliteit-verhouding is ook in orde.

Misschien had ik dit verborgen pareltje beter voor mezelf kunnen houden.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Restaurant Kromhout bekeken, bekeken ook

In Restaurant Kromhout geweest? Deel je ervaringen!