Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf € 73,43
vanaf € 319,02
vanaf € 319,02
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi, impressionant kasteel met een prachtige ligging aan zee. Zeker de moeite om te stoppen. Grote parking aan de overkant van het kasteel. Zeker doen !

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Een leuke bezoek gebracht hier. Veel te zien zowel buiten als binnen. Geweldige uitzicht van het kasteel rondom. Je kunt makkelijk lopen naar het kasteel van het dorp Bamburgh. Imposante kamers in het kasteel met veel te zien. Ook een tearoom en winkel. Iemand was toverstokjes aan het maken toe wij er waren.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Niet alleen de ligging is indrukwekkend, maar ook de verzameling is mooi en duidelijk voorzien van korte uitleg en met het boekje erbij goed te volgen. Een tip. Ik heb zelf de boeken van Bernhard Cornwell gelezen en miste een beetje de sfeer van zijn boeken. Misschien een kamer inrichten in die sfeer en uitleg van facts and fiction.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018

Bamburgh Castle zie je al van ver liggen. Het ligt hoog en is enorm groot. Zowel van buiten als van binnen is veel te zien. Ben je slecht ter been, parkeer dan boven (betaald). Beneden is het parkeren gratis, maar de weg naar boven is vrij steil. Een bezoek aan dit kasteel is de moeite waard.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Met verschrikkelijk weer (veel regen en mist) hebben wij in Juli 2017 het Bamburgh castle. Door het slechte weer konden we helaas niet genieten van het uitzicht (blijkbaar mooi uitzicht over de kust). Waar we wel van konden genieten was het binnenstuk. Je kon bij de kassa een klein boekje kopen waardoor je nog meer begreep van wat er binnen allemaal was. Verwacht spullen uit de middeleeuwen tot spullen van niet zo lang geleden. Het kasteel was zeker niet het mooiste kasteel, maar het mag er zeker zijn.

Datum van activiteit: juli 2017
Bamburgh_Castle, Manager van Bamburgh Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Thank you very much.

Cheers Chris