Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (945)
Beoordelingen filteren
945 resultaten
Waardering van reizigers
208
329
210
96
102
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
208
329
210
96
102
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 945 beoordelingen
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Er mankeert eigenlijk weinig aan dit hotel, toch ervaar ik het als gemiddeld. Waarschijnlijk omdat het heel groot is en daardoor wat onpersoonlijk. Kamer is ruim, schoon en van de meeste gemakken voorzien.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Eric B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
M R, General Manager van Waltham Abbey Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Hello EricB

Hartelijk dank voor uw evaluatie met betrekking tot uw recente verblijf in Waltham Abbey Marriott. Helaas hebben we niet helemaal aan uw verwachting konden voldoen en het is jammer dat u het wat onpersoonlijk vond. Maar, ik ben toch blij te vernemen dat uw gehele verblijf aangenaam was, met name de goed uitgeruste en schone kamer. We hopen u weer snel te kunnen verwelkomen, mocht u weer in de Waltham Abbey omgeving zijn.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2015

Kamers goed en schoon. Bedden lekker groot en met zeer goede matras. Badkamer voldeed; bidet ontbrak helaas. Ontbijt (incl. warme gerechten) prima. Personeel bijzonder vriendelijk en gedienstig. Toch maar een gemiddelde beoordeling vanwege het diner, dat telkens (3x) buitengewoon zwak was. De eerste keer was alles totaal verkookt. De keren erop smakeloos (laf) of veel te gekruid. Ook de toetjes waren onder de maat qua smaak. De avondkok moet, kortom, duidelijk eens z'n kennis opfrissen of wat aan z'n motivatie gaan doen. Doordat je een buffet had met veel keus, kon je wel je buikje vol eten. Maar dat was dan ook alles.

Kamertip: Vraag een kamer aan de cour.
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank max d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WalthamAbbeyMarriott, Exec PA van Waltham Abbey Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2015
Google-vertaling

Dear MaxD

Thank you for taking the time to write a review with regards to your recent stay at the Waltham Abbey Marriott hotel.

We are so pleased that you enjoyed your stay and I will pass your comments on to the relevant departments.

We look forward to welcoming you back when your travels bring you back to England.

kind regards

Jan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2015

Als Marriot hotel kun je een goed hotel verwachten en dat was het ook. Wel erg groot en onpersoonlijk. Maar vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers royaal en schoon. Badkamer goed uitgerust. Het buffet viel een beetje tegen voor 4 sterren. Dat heb ik wel beter meegemaakt. Ontbijt was goed. Het zwembad een beetje te klein om echt een baantje te kunnen trekken. Met 4 personen is het al vol.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Nardi de B d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
M R, General Manager van Waltham Abbey Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken