Creta Maris Beach Resort(Chersonissos)
349 US$
265 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 326 US$ per nacht.

284 US$
254 US$
Mediterraneo Hotel(Chersonissos)
173 US$
152 US$
Lyttos Beach Hotel(Chersonissos)
184 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 248 US$ per nacht.

285 US$
268 US$
242 US$
  • Inclusief ontbijt
Mitsis Laguna Resort & Spa(Anissaras)
372 US$
253 US$
  • Inclusief ontbijt
Village Heights Golf Resort(Chersonissos)(Heel veel waar voor je geld!)
50 US$
48 US$
  • Gratis parkeren
Asterias Village Resort(Koutouloufari)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
74 US$
  • Zwembad
188 US$
157 US$
Bookgreece.com
15 augustus 2016 beoordeeld

Het was een mooi hotel op een goede locatie met een mooi zwembad. Ook het personeel was aardig en ook erg behulpzaam. Het hotel is zeker aan te raden voor zowel vriendengroepen en families. Zelf zou ik ook zeker terug gaan naar het Krits Hotel als ik nogmaals naar Chersonissos zou gaan.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
28 juli 2016 beoordeeld

prima kamer, ruim genoeg met goede airco en top schoon dankzij de zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw Maria.We kregen op de vertrekdag zelfs een gratis ontbijt aangeboden.
fraai en goed zwembad en uitstekende bar en restaurantvoorziening waar we elke avond met vier volwassenen gegeten en gedronken hebben dankzij de uitstekende gastheer Nikos welke ook nog eens (op verzoek!) heerlijk kan koken en een smakelijk eigen (raki) drankje schenkt.. wij zijn zéér tevreden en komen hier na deze eerste keer heel graag terug! formidabele bemanning!

Kamertip: hogere verdieping minder last van nachtelijk straatlawaai (valt mee hoor).
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
6 dagen geleden beoordeeld