3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 63
PricelineUS$ 100
TravelocityUS$ 63
Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben 9 dagen overnacht in dit mooie hotel, het eten was goed en het personeel heel vriendelijk. Als wij ik de avond terug kwamen was hij altijd in voor een praatje. Top hotel voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juni 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 18 juni 2022

Dear 811faridb,

Thank you for sharing your wonderful experience following your recent visit at Indigo Inn.

We are delighted to know that you found our food good and our team very friendly.
All of our staff will be informed for your kind words.

We are looking forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld op 18 mei 2022 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel en het personeel is echt geweldig. We werden door Emma heel enthousiast ontvangen. Ze bracht ons naar een super mooie kamer waarna we direct een rondleiding door het hotel kregen. Het eten en ligging is ook top. In juli is een ander gedeelte klaar met een extra zwembad, restaurant en kamers. We hebben van Manos een rondleiding daar gehad en dat wordt echt super mooi.
Wat betreft de andere reacties over een hard bed, dat klopt maar als je dat aangeeft krijg je direct een extra topping. Wij hebben heerlijk geslapen.
Wij gaan zeker hier terug!

Dear Fearless03272735122,

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback on TripAdvisor.
We are delighted to learn that your overall stay with us was perfect and relaxing.
We are also glad for the amazing comments made with regards to our reception staff.

We look forward to having the pleasure of welcoming you back to Indigo Inn soon.

Beoordeeld op 17 mei 2022

Als je op zoek bent naar een tophotelletje in het hart van Chersonissos en toch rustig is dit zeker een aanrader. Het eten is zeer verzorgd en vers, de kamer is zeer ruim en netjes! Je wordt in de watten gelegd van het begin tot einde, niets is hen teveel. Iedereen is super vriendelijk, irinie van de receptie en Thodoris van de bar zijn voor ons de toppertjes, go go go doe zo voort.

Dear Vanessav3449,

Thank you very much for your lovely review for Indigo Inn Hotel!
It is our pleasant to know that you had a such an incredible experience and that you enjoyed our service by our associates.
Your positive feeedback will be shared with the entire team as an inspirational motivation to continue delivering exceptional customer service.

We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon for another memorable experience.

Beoordeeld op 15 mei 2022

Super fijn hotel , fijne mensen en wat een mooie kamers. Lekker eten ( heel veel variatie van kip, rund, vis, lam tot en met buikspek en konijn).
helpen bij alles, een te hard matras werd door een extra topper geregeld. Emma, irini , popi , konstanios en de rest bedankt van het personeel bedankt!!
Super fijn geweest en we komen terug!

Dear markmU4092TT,

Thank you very much for choosing Indigo Inn Hotel for your vacations and for sharing your wonderful experience on TripAdvisor.
Our team is delighted to learn that you had an enjoyable stay with us and that you are planning to visit Crete once again in the future.
We are looking forward to welcoming you back at Indigo Inn soon!

Kind regards,

Beoordeeld op 23 februari 2022 via mobiele applicatie

Ik heb echt een heel prettig verblijf gehad bij Indigo Inn. Het personeel is echt heel erg gastvrij, vriendelijk, oprecht en willen je altijd helpen. Ik heb in tijden niet meer zulk vriendelijk hotel personeel gehad! Ook de eigenaar is erg sympathiek. De kamers zijn super mooi, modern en ruim opgezet. Ook van het uitzicht vanaf het balkon heb ik kunnen genieten! Het eten is top, ik had elke ochtend ontbijt en een keer avondeten, elke dag hebben ze nieuwe dingen bij het buffet en de keuze is reuze. Ook de locatie is ideaal, je bent binnen een paar meter lopen al op de hoofdweg met alle winkeltjes en een paar meter verderop vind je het water. Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde alleen