Hotels.com
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 21 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 4 november 2016

Geweldig 'hotel' met all inclusive concept. De meeste kamers zijn net vernieuwd en zijn mooi, modern en ruim opgezet. Bedden zijn zeer goed (en lang zat!). Airco werkt prima. Ziet er allemaal top uit. Het personeel is heel service gericht en altijd vriendelijk. Zowel in de restaurants, aan de bar als bij het animatie-team. Wat er ook gebeurt, ze blijven lachen en behulpzaam. De zwembaden zijn schoon en er is voor alle (kinder)leeftijden wat te doen. De glijbanen blijven leuk.
De restaurants serveren gevarieerd, er is volop keuze.
We hebben weinig tot geen last gehad van de Pool Parties die 3 keer per week, 's avonds worden gegeven. In de kamers hoor je er niks van. Ze stoppen altijd op de aangegeven tijd en gaan niet de hele nacht door.
Tip: Mocht je met jonge, schoolgaande kinderen gaan, ga dan zo vroeg mogelijk in de zomervakantie. De meest partygangers komen wat later in de zomer naar Star Beach.

Datum van verblijf: juli 2016
Star Beach V, Guest Relations Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Dear Sir/Madame,

thank you for your detailed report of your holidays. This is always helping the other travellers. We are really glad to hear that you had good time at the Star Beach Hotel.
We would like to inform you that we are renovating even other parts of the hotel, with new surprises for our guests.

Kind Regards
Star Beach Village

Beoordeeld op 4 november 2016

Genoten van de zon, het goede eten, rust en vriendelijkheid op het eiland Kreta.
Een goede vakantie gehad in dit nette hotel met super schone kamers.
Onze kamer was voor 4 personen, dus met 2 personen geen ruimte gebrek.
Alles super schoon, geen vieze randen of roosters en een stortdouche met heel veel water (echt lekker)
Ook bij onze melding dat het water moeizaam weg begon te lopen werd er gelijk actie ondernomen,
Bij de receptie zeer behulpzaam personeel en zelfs op gezette tijden in het Nederlands.
Handdoekje leggen was echt niet nodig, hoewel het hotel vol zat waren er plenty ligstoelen aanwezig.
Het eten was goed en warm en ruim in keuze.

Wij waren eind september / begin oktober en er was geen rumoer van jeugd en alle personeel was vriendelijk.

Kortom een fijne tijd gehad.

Kamertip: Niet tevreden over je kamer dan moet je dat melden, men zal er alles aan doen zoals bij ons, om je een gewenste kamer te geven, Klasse !!!!!
Datum van verblijf: oktober 2016

Dear Sir/Madame,

thank you for your time. We always appreciate our guests` feedbacks.
We are even more glad to hear that you had great time.
Hoping to have you back here, we send greetings from the still warm Crete.

Kind Regards
Star Beach Village

Beoordeeld op 4 oktober 2016

Hallo alle, Star Beach Village heeft mooie veelal vernieuwde ruime en schone kamers, veelal met zee zicht en zij zee zicht, meerdere ruime zwembaden ( ook aan de kleinsten onder ons is gedacht ) op het grote waterpark met 5 a 6 ruime glijbanen, enkele ALL INN beach bars, enkele kleine strandjes, vriendelijke service, goed en warm eten, ( de Griekse keuken met thema avonden.....Italiaans, Aziatisch ) een gevarieerd ontbijt, centraal gelegen ( ong. 10 min.) van het centrum, de bus voor de deur, redelijk goedkoop! Voor ons was het de 2e maal in dit mooie en grote waterpark en wederom was het geweldig om er terug te komen. Komend jaar wederom! Groet aan allen, Jan en Karin Koullen uit Landgraaf.

Kamertip: Wij hadden een vernieuwde kamer ( 3307 ) met zeezicht, magnetron, waterkoker en inloopdouche plus stortdouche!!
Datum van verblijf: september 2016
Star Beach V, Guest Relations Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2016

Dear Jan K,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
It's a pleasure to read that you had a memorable experience with us and enjoyed all aspects of your stay.

We are looking forward to having the pleasure of welcoming you back in the future.

Best regards,

Beoordeeld op 21 september 2016

Een uitstekend all-inclusieve hotel met veel faciliteiten. Het hotel is erg goed onderhouden, alles is heel, geen kapotte tegel te zien echt keurig. Er is niet alleen een zwembad op het terrein van het hotel zelf maar als gast kan je ook gratis gebruik maken van de zonnebedjes, parasols, twee bars, meerder zwembaden en glijbanen op Star Beach. Star Beach ligt achter het hotel, aan de kant van de Middellandse Zee. Hier worden in het hoogseizoen grote house-feesten gehouden.

Frisse, schone en mooie kamers. Nog niet alle kamers zijn gerenoveerd (2016). Goede bedden en matrassen, kussens zou beter kunnen.
TIP: Er is een Nederlands sprekende dame aanwezig bij de receptie. Vraag om een nieuwe, gerenoveerde kamer.

Drie maal per dag uitgebreide buffetten, voor ieder wat wils. Voldoende personeel om je de hele dag van eten en drinken te voorzien zoveel als je maar wilt.
Overdag worden er, bij het zwembad boven, activiteiten georganiseerd en iedere avond is er een ander entertainment programma.

Zeer geschikt voor gezinnen met zowel grote als kleine kinderen.
Het hotel ligt 10 minuten lopen vanaf een gezellige winkelstraat.

Kamertip: Vraag om een moderne, gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Star Beach V, Guest Relations Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Dear RobGroen_nl,

Thank you very much for choosing to stay at Star Beach Village Hotel and for taking the time to write a review. We greatly appreciate you sharing your opinion and experience with other travelers on Tripadvisor.

We hope to have the opportunity to welcome you for a future holiday again in our Hotel and offer you our best services.

Best Regards,

Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zijn nu 4 dagen met zn 6en hier. Het is echt fantastisch de twee oudste zijn nu naar revealed feest op star beach. Het eten is heerlijk en zeer gevarieerd. Ik hoop dat het zo blijft. Accomadatie is prima gelegen zoals gevraagd rustig en met zeezicht.

Datum van verblijf: augustus 2016
Star Beach V, Front Office Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Dear Leon d,

thank you for taking the time to share your detailed feedback on Tripadvisor following your recent visit with us. I am sure that your description of Star Beach Village Hotel will be very useful to fellow travelers.
It is a pleasure to read that you had a memorable experience with us and enjoyed all aspects of your stay.

Best Regards