22 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 23 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed allinclusive . Iedere keer andere gerechten voorgeschoteld . Hostess supervriendelijk. Barman biedt graag raki aan. Goed beachpark erbij. Volop wateractiviteiten. Natuurlijk starbeach strandparty voor de jeugd. Aanrader om naar toe te gaan met kinderen

Datum van verblijf: juli 2016
Star Beach V, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2016

Dear andreensandra,

thank you for choosing Star Beach Village Hotel for your holidays and for taking the time to provide your feedback to us.
We are delighted that you enjoyed such an excellent experience at our hotel and that overall you had a fantastic holiday.
We wish you and your family all the best ! ! !

Best and Warm Regards from Sunny Crete
Star beach Village Team

Beoordeeld op 14 juli 2016

Wij hebben met onze kinderen en klein kinderen een geweldige mooie vakantie gehad. Schitterende appartementen, heel goed eten en de waterpartijen op het resort was fantastisch. Ook de omgeving van het resort ws mooi. Mooie bergen en mooie natuur.

Kamertip: Niet te dicht bij skartbaan
Bedank 200.123.456.789

Dear Guest,

thank you very much for choosing Star Beach Village for your holidays and for your taking a little time to write your lovely review for us.
We are glad that you liked your stay with us and we deeply appreciate each one of your comments and remarks as they help us to improve even more.

We wish you and your family all the best.

Beoordeeld op 13 juni 2016

Starbeach hotel is een heel fijn hotel voor jongeren en gezinnen. Voor jongeren is er een partyterrein waar dj's optreden. Voor kinderen is er een annimatieteam en er zijn diverse zwembaden met speelplekken voor jonge kinderen. Wij zaten in het nieuwe gedeelte en hadden prachtige kamers. Daar hadden we ook geen last van de jongeren. Het personeel is heel vriendelijk en het hele complex is heel schoon. Het eten was super. Voor iedereen is er altijd heel lekker eten. Een super hotel dus.

Kamertip: Als je met kinderen bent is het nieuwe gedeelte het rustigst.
Datum van verblijf: juni 2016
Star Beach V, Front Office Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2016

Dear Bep v,

thank you a lot for spending your holiday time with us and for taking time to write this lovely review!
We deeply appreciate all your lovely comments about our Hotel and staff and we are very pleased you enjoyed your holidays in Star Beach Village.
We wish you and your family all the best and hope to welcome you again someday among our repeater guest.

Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

8 dagen star beach in meivakantie. Partyplace voor jongeren in hoogseizoen en een prima plek voor gezinnen in voor en naseizoen. Op starbeach mooie zwembaden voor kids van 1.5 jaar met veel kleine glijbanen. De grotere kids va 5 a 6 jaar vermaken zich bij de grote glijbanen. Ook 3 zandstranden die langzaam aflopen. In de middag heerlijke dance muziek en natuurlijk schuimparty. Ook de kids vinden dit prachtig. Wij gezin met kids van 5 en 7 hebben ons goed vermaakt. Eten was ook prima.

Datum van verblijf: mei 2016
Star Beach V, Front Office Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Dear Guests,

We appreciate your kind comments regarding your recent stay in Star Beach Village Hotel.

It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests.
We would like to thank you for having chosen our hotel to spend your holidays and we are delighted to know that our services have met your expectations.

Thank you again for your kind words and we are looking forward to welcoming you again very soon in Crete.

Beoordeeld op 12 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij zaten vlak bij Star Beach. Alleen maar nachtmerrie verhalen in ons hoofd vanwege Oh Oh Cherso!

In deze periode voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Wij gingen naar het strand van Star Beach via het Family Area van het park. Wat is dit groot.

Heerlijk geluncht en in alle rust.
Het gedoe van de jeugdigen in het Waterpark, daar merk je helemaal niets van. Ook 's avonds niets van gemerkt terwijl er toch wel een respectabel aantallen jongeren tussen de 6 en 20 jaar rondliepen.

Strand is klein maar dat zie je hier veel vaker. Vooral kleinere baaitjes. Op Star Beach allemaal goed voorzien van goede strandbedden voor een acceptabele € 3,- per bedje + € 2,- voor een parasol.

Zeker voor gezinnen met kleine kinderen een prachtige plek met veel voorzieningen voor kleintjes.

Datum van verblijf: mei 2016
Star Beach V, Front Office Manager van Hotel Star Beach Village & Water Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2016

Dear Sir/Madam,

thank you for your great review for our Water Park.
We hope we will have a chance in the near future to show you also our hospitality in our Hotel.
We are looking forward to welcome you back again.

Reservation Department
Star Beach Village