26 juni 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Het hotel is erg groot doordat het broertje Imperial Belvedère de faciliteiten deelt, maar dit is niet hinderlijk doordat het complex zo groots opgezet is. De animatie vond ik goed. Er waren drie medewerkers bij het animatieteam die wij nog kenden van het vorige seizoen, en wat ons verwonderde was dat ze ons ook nog herkenden. We werden erg enthousiast door hen begroet. Het eten was erg gevarieerd een lekker, en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het personeel bij de receptie was erg vriendelijk. De kamers waren prima, alleen het matras van het derde bed was erg hard, maar na het vermelden hiervan werd dit binnen een half uur verholpen. Ook het huishoudelijk personeel was erg vriendelijk, en had veel aandacht voor ons. Dit was te merken aan kleine gebaartjes, zoals het leuk opvouwen van de nachtkleding en beddengoed. Kortom in een woord, een geweldig hotel, waarvan ik denk dat ik er zeker nog een keer terug zal komen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
25 juni 2017 beoordeeld

Tophotel! Service was goed, de entertainment top. Kamers zijn prima en voorzien van airco. Eten prima en gevarieerd. Overal wifi. Sfeer was heel gezellig en relaxed.
De ligging van het hotel is wel steil, maar er is een gratis shuttle service. Het zwembadwater is zoutig, gewoon niet drinken :). Eigenlijk geen enkel minpunt!
De regio is prima qua ligging, opvallend was dat de winkeliers de klanten wel erg goed in de gaten houden. Het schijnt dat daar erg veel wordt gestolen.
Je kunt hiervoor beter begrip hebben dan je eraan ergeren.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
12 juni 2017 beoordeeld

Het was onze Huwelijksreis, we hebben naar een dag of vijf zelf maar gevraagd of ze op de hoogte waren..dat wij op huwelijksreis waren, ze hebben het nagekeken en toen gezegd o jaa dat is zo ... Andere dag onze laatste avond nog wijn en fruit gekregen..
Voor ons was het Hotel veel te groot.. Commercieel.. Eten was echt uitstekend drinken minder wij hebben alleen de wijn gedronken wel nog wat anders geprobeerd maar bier en sterkere dranken waren niet lekker...je kon wel de (echte drank) kopen.
Kamers waren goed en schoon, het bed was echt superhard.
Zwembad heerlijk...busje wat je naar het strand bracht...ging niet echt veel vooral de laatste ging om 1800 terug...service zou zijn dat het busje je ook in het centrum af zou zetten...het is heel steil de weg heen en terug naar het hotel en vele trappen te lopen..
We wilden de koffers nog wegen voor we naar huis gingen en weer moest er voor betaald worden jammer hoor.. De eetzaal is erg druk iedereen krioelt door elkaar..voor ons dit Hotel niet meer te groot voor ons.

Kamertip: Voor mensen slecht ter been probeer te boeken de kamers op de eerste tot de zesde etage in het hotel te boeken..
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
25 mei 2017 beoordeeld

Mijn vrouw en haar vriendin zijn een weekje naar Kreta geweest en daarbij geboekt in Hotel Royal Belvedere . Hotel Is aan renovatie toe en dat gebeurd ook , alles is heel netjes en proper en het eten is er voortreffelijk . Groot complex waar je in all-in formule ook van alle faciliteiten van hotel Imperial Belvedere kunt genieten wat samen een heel groot complex is . Zeker de moeite om een week te verblijven en Kreta te ontdekken . Min punt zijn de vele trappen daar de hotels tegen een bergwand liggen , dus minder geschikt voor mensen die niet goed te been zijn .

Kamertip: Kamer in hoofdgebouw met zeezicht is een aanrader !!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
6 februari 2017 beoordeeld

Wij hebben hier met ons gezin een fijne vakantie doorgebracht. Het, hotel was in orde zo ook het eten. Aan het zwembad waren te weinig liggen met parasols. Omdat de mensen hun handdoeken legden waren wij genoodzaakt om ochtends vroeg al aan de pool te gaan liggen. Uitrusten is iets anders. De strand was ook geen optie, dure liegen in lawaaierige omgeving. Maar voor de rest kan ik het hotel in ieder geval aanbevelen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie