Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel we hadden een schitterende, ruime kamer met een mooi uitzicht waren wel de iets duurdere gerenoveerd kamers
, allemaal inclusief een beetje chaotisch veel mensen komen tegelijkertijd eten en dan loopt het niet zo goed, eten redelijk goed. Prijs kwaliteit verhouding mag je niet klagen

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

In oktober met gezin van zes plus 2 baby's een weekje naar het complex. Het is bijzonder groot en zeer compleet. All inclusive is echt heel goed. Kamers (eigen appartementen) netjes en modern, niets op aan te merken. Meerdere grote zwembaden en ook voor de kleintjes.
Ik vraag me alleen af hoe druk het hier wel niet is in het hoogseizoen?

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Het hotel ligt op een hellend vlak. Het heeft verschillende zwembaden voor groot en klein. De kamers die kort bij het activiteiten podium liggen zijn zijn echt te luidruchtig.
We hebben dan een rustige kamer gevraagd en die hebben we zonder problemen gekregen. Het eten was goed en s'morgens wel tegen betaling vers geperst sinaasappelsap te verkrijgen. Het is een ruim hotel dat eigenlijk uit twee delen bestaat.
We gaan er zeker nog eens terug.

Ook langs de weg naar het centrum zeer velen winkeltjes. Een gezellig drukte.

Kamertip: Indien u een rustige kamer nodig heeft vraag dan een kamer die iets verder van de zwembaden ligt.
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn zojuist terug van een geweldige vakantie in Hotel Imperial Belvedère en wat was het goed!

Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de receptie, en we werden met een taxi naar onze kamer gebracht! De man die ons daar de kamer bracht was erg vriendelijk en legde het systeem van de hotelkamer goed uit.

Er zijn 3/4 verschillende zwembaden, wij lagen voornamelijk bij het olympisch zwembad waar elke dag top animatie bij was met muziek. Daarnaast was er altijd wel een bedje vrij. Mocht je liever een rustiger zwembad hebben dan kun je daar ook voor kiezen en uiteraard is er ook voor de kinderen een kinderzwembad.

Het eten was erg goed, veel variatie met soms een thema avond.

Dan de animatie, wat een super team. Nog nooit zo'n goed animatie team gehad. Ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen. Ze weten wat ze doen en zijn niet opdringerig. Ze maken graag een praatje met je en kunnen erg goed Engels, ook dat is zeker een pluspunt. Daarnaast was de animatie erg goed met zijn shows.

Ik kan nog uren doorgaan over dit geweldig hotel, dus het is absoluut een aanrader.

Hou er alleen wel rekening mee dat het hotel op een helling ligt, dus je moet goed ter been zijn of een taxi pakken.

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Kamer heel netjes, groot en van alles voorzien.
Zwembaden nooit een probleem een bedje te vinden.
Hoewel we niet veeleisend zijn vinden we het avondeten slecht. Ook de wijn in het restaurant. Bij de snackbar is de wijn
beter. Mijn man 2x s nachts ziek geweest. Nadien buiten de deur wezen eten.