13 november 2015 beoordeeld

Het hotel light een paar honderd meters van het strand en bar-/winkelstraat, dat vind ik perfect voor onze vakantie (all-inclusief buffet eten en drinken binnen het hotel / strand, zon, zee, bars buiten het hotel). Eten is goed - uitgebreid buffet 3x per dag met veel variatie. Hotel faciliteiten zijn een beetje oud maar dat vinden wij geen probleem. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: september 2015
28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal jaren geleden hier vakantie doorgebracht. Kon me niet voorstellen dat het hotel nog open was, helaas wel dus. Personeel gruwelijk onvriendelijk, discrimineren voortdurend, wat de een wel kreeg voor all inclusive moest de ander, eveneens all inclusive, voor bijbetalen. Mannen moeten verplicht in lange broek in de eetzaal verschijnen, terwijl dagjesmensen of locals gewoon in korte broek en bloot bovenlijf aan tafel gingen in zelfde eetzaal. Het eten is niet te pruimen. Ik ben heel wat gewend, maar wanneer ik Friet van Piet verkies boven het eten in het hotel, dan zegt dat genoeg volgens mij. Kwalitatief is dit hotel véél te duur voor wat je krijgt. Voor de helft van de prijs vind je elders veel betere hotels. Terwijl we net de derde dag daar waren, vroeg iemand van het personeel of we die dag soms terug naar huis gingen. Toen ik hem vroeg of hij graag zou willen dat we naar huis gingen, begon hij provocerend te lachen. Ben er verder niet op ingegaan, maar voor mij was de sfeer gezet in deze ballentent.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
6 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel voldoet op alle fronten aan onze verwachtingen!!. Ligging is perfect, vlakbij het strand en uitgaansgelegenheden zijn om de hoek. Kamers zijn zeer ruim en schoon. Lobby verrassend groot en modern, wifi is gratis. Als je problemen hebt bij de receptie naar Mw Fotini vragen en alles wordt plezierig en snel opgelost. Echt een aanrader!!! Wij komen hier 3x per jaar en dat is niet zomaar.

Kamertip: het rustigst zijn de kamers met zicht op het 2e zwembad
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
31 mei 2012 beoordeeld

Nice hotel with 2 pools. Dinner 3 times a day with allot of diverence food. Good sleeping room with airco, fritch, bath etc. Beach is about 80 meters from the hotel.
Whe have had a really Nice holliday.

Mijn vrouw en ik zijn 6 dagen in dit hotel geweest. Zeer leuk hotel waar ze ook best goed Engels kunnen. Wij hadden all in wat ik ieder aanraad die hierheen gaat. Je kan dan onbeperkt eten,coctails of bier drinken... Ook ander drinken uiteraard. Dus het all in kan zeker uit. Het eten smaakt heel goed en iedere dag anders met zeer veel keuze. kamers goed verzorgd, met airco en koelkast. En de kamers worden iedere dag schoon gemaakt.
Al met al een hele leuke tijd gehad hier en vermoedelijk niet de laatste keer.

• Verbleef: mei 2012
7 mei 2012 beoordeeld

Dit is een zeer goed hotel , van de recepcioniste tot de baas van het hotel , echt heel lieve behulpzame mensen .
Voor het restaurant zeer zeker een dikke pluim voor de maitre ,de zaalverantwoordelijke en de kok . We hadden in elk geval een superweek in dit hotel , en zullen er zeker weer naartoe gaan .

Kamertip: de kamers aan de achterkant hebben veel zon s'morgends
  • Verbleef: mei 2012, reisde met een partner