Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
71 US$
Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
4 weken geleden beoordeeld

Super gezellig heel veel jongeren super aardige mensen die hier werken strand is heel dicht bij leuke clubs dicht bij en leuke restaurantjes en mooie zit plekken bij het water mooi uitzicht van af het balkon

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Personeel is heel vriendelijk, en ze willen je graag helpen.
Eten is ook goed en aan het zwembad heb je een leuke bar met lekkere onbeperkt drankjes.
Om de hoek is gelijk de strip dus uitgaan is lekker dichtbij!

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Een prima verblijf in Hotel Heronissos. All inclusive eten is lekker maar alleen op bepaalde tijden eten. Anders betaal je. Goeie airconditioning en elke kamer heeft een balkon. Over het algemeen een goed verblijf gehad met erg vriendelijk personeel!

Beoordeeld op 3 augustus 2021

De all-inclusive is zeker de moeite waard, elke dag gratis drank aan de poolbar is top. Prima kamers alleen het internet doet het niet zo goed. De locatie is dicht aan de strip naast een supermarkt voor wat eten in de brakke ochtend.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Het eten is heel goed had het oprecht niet zo verwacht, kamers zijn oud bedden een beetje hard maar daar heb je geen last van met een paar biertjes op, locatie is perfect alles is dichtbij
Strand is misschien 2 min lopen de clubs zitten op 5 min afstand