Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (160)
Beoordelingen filteren
160 resultaten
Waardering van reizigers
91
42
22
2
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
91
42
22
2
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 160 beoordelingen
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel zelf :
Op dit ogenblik, 3 weken na opening, een zeer mooi design hotel waar de architecten en interieurarchitecten bijna voor alle details oog gehad hebben, behalve voor later onderhoud.

Zeker als sommige gasten zelfs met vuile voeten en schoenen op de witte stoelen en bijzettafels zitten stel ik mij de vraag hoe lang de maagdelijk witte kleur van het vele meubilair zal standhouden.

De door TUI VIP selection aangeboden kamer bestaat zelfs niet. Er is geen enkele kamer met frontaal zeezicht en een bubbelbad op terras.

Slechts een beperkt aantal kamers (30 tal) hebben frontaal en volledig zeezicht en dat met of zonder private pool. De andere kamers kijken steevast uit op een witte muur van de voorgelegen appartementen. Een streepje zeezicht boven het plat dak kan men bezwaarlijk zeezicht noemen. Met enig geluk kan je een boot op de horizon zien voorbijvaren.

Het hotel heeft voor ons deze fout van de touroperator proberen recht te zetten. We kregen dan toch een kamer met een beetje zeezicht en een private pool.

Witte kussens aan bars en zwembad zien na 3 weken opening al vuil en bruin van stof en zonnecrème en worden niet gereinigd.
De kussens van de ligzetels en zetels op terras worden niet binnengehaald bij regen en ook niet ‘s nachts.
Zwarte kussens aan het strand zijn reeds helemaal bruin ipv zwart door de UV straling.

Duidelijk geen supervisie van management

Personeel aan de receptie is elke keer ronduit onvriendelijk. Het rottend fruit op de kamer werd zelfs na herhaaldelijk aandringend aan de receptie niet verwijderd.

Een verjaardag van een gast vergeet je gewoonweg niet. Zelfs een eenvoudig kaartje met verjaardagswensen op de kamer doet wonderen.

Geen wegwijzers in het hotel. Je loopt er verloren en vindt niets terug.

De kamers:
Kraaknette spierwitte kamers voorzien van alle luxe. Automatische gordijnen (die niet volledig sluiten) en goed werkende airco installatie.
Alle dagen zelfde handdoek aan prive pool, deze werd niet ververst.
Geen enkele keer werd het terras of de zone rond het prive zwembad opgeveegd of opgekuist.
Het prive zwembad ziet na 5 dagen bruin door het stof en roest van de metalen trap.
De poolboy deed zijn best om het zwembad te stofzuigen. Maar vanop een met water overgoten richel een zwembad stofzuigen is zelfs voor echte acrobaten een helse job ...

Voetsporen in douche van vuile schoenen onderhoudspersoneel.
Handdoeken regelmatig niet ververst.
Voetmatten douche geen enkele dag geplaatst. Waren blijkbaar nooit voorradig.

De avondservice werkt nagenoeg perfect......We hebben bijna elke avond naar de receptie moeten bellen om nieuwe handdoeken douchegel en shampoo te krijgen voor de volgende dag.

Er is nergens een kledinghanger aanwezig om badjas en of zwemkledij op te hangen.
Niet binnen in de kamer en niet buiten op terras.
Gevolg is dat mensen de glazen balustrades gebruiken om hun zwemkledij te laten drogen.

Ook hier faalt management en controle op uitvoering.
Een eenvoudige checklist per kamer zou veel kunnen oplossen.
De lakens en kussenslopen zijn nauwelijks ververst er is ook geen mogelijkheid om dit te vragen.
In een 5* resort is dit geen overbodige luxe.

Info systeem op TV werkt niet goed en is onvolledig.

De toiletten zijn niet geventileerd

De ventilatie van de douche werkt onvoldoende

Het water van het prive zwembad is ijskoud.

Restaurants en bars :
Verschillende gasten lopen bij diner nog rond in short en slippers en mogen zo het restaurant binnen. Dresscode bestaat er blijkbaar niet.

Heel lekker eten in buffetrestaurant.
Steevast elke dag ander smaakvolle gerechten op het buffet.
Hier geen grootkeuken zoals in vele andere hotels maar smaakvolle weliswaar eenvoudige gerechten. De koks doen hun uiterste best om verse gerechten klaar te maken.

De bediening in het buffetrestaurant is zeer professioneel, attent en vriendelijk.
Ook bij het ontbijt trouwens.
Soms missen ze wel wat ervaring. Maar dat komt wel.
Ook hier echter te weinig sturing. De maitre kent zijn job niet.
De discussies met de Food en Beverage manager mogen wel ergens anders plaatsvinden dan op terras in het zicht van de gasten.

Andere restaurants (vis, steak, Kretenzisch) niet geprobeerd wegens nogal ongezellig (houten stoelen zonder kussens en geen tafellakens op tafel) om te zitten.

Zeer trage bediening aan alle bars door tekort aan personeel.
Wel heel vriendelijk personeel bediening met de glimlach, alleen weet je niet wanneer je gaat krijgen wat je besteld hebt.
Verschillende gasten hebben terras verlaten omdat ze veel te lang moesten wachten.
De kaart met dranken valt na 3 weken al uit elkaar ...

Strandbar C’est la vie : dikwijls half uur wachten op een ober.
De cocktails zijn een mengeling van heel veel ijs met een beetje alcohol echt niet de naam cocktail of long drink waardig.

Centrale bar hotel : meer dan een half uur wachten op de kaart en nog eens even lang op uw drankjes. Opnieuw te weinig personeel. Met 2 mensen kan je dit niet laten draaien.

Onvoldoende rondgang van de obers op terras buiten.
Vuile glazen van mensen die terras al hebben verlaten worden niet of nauwelijks opgeruimd.

Zowat 50% van de op de kaart vermelde wijnen zijn niet voorradig en geloof me, we hebben er veel geprobeerd.
De champagne en prosecco ligt niet gekoeld.

Elke dag zelfde muziek in restaurant en in het hele hotel.

Wellness zeer attent en goed.
Kunnen wel nog iets leren van wellness in andere hotels. Onder andere stil praten tegen elkaar...

Omgeving hotel :
Er is niets te zien behalve dan de bacchanalen van neanderthalers in het oude aftandse Chersonissos op ongeveer 15 minuten stappen.

Het hotel ligt afgelegen en rustig met een heel mooi 180 graden zicht op de baai. Zowel overdag als ‘s nachts heel mooi panorama.

Conclusie :
Op dit ogenblik nog een bijna maagdelijk heel mooi wit hotel met heel veel potentieel.
Totaal gebrek aan sturing van personeel door management.
Plaats hier aub zeer snel een heel ervaren hotelmanager met oog voor detail en dit wordt een tophotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
9  Bedank nvinvi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken