14 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 204
PricelineUS$ 208
TravelocityUS$ 204
Beoordeeld op 3 juni 2022 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel, goed ontbijt met vers fruit met een top SPA. Supergoede massages van Anna en Despina. Ook samenwerking met strandtent erg goed. Supergoede lunch bij de Beachcomber. Cretan Salad en garnalen echt geweldig……………………….,……..

Datum van verblijf: juni 2022
Pavlos Mpantouvakis, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2022

Beste Thijssie1971,
Hartstikke bedankt voor uw mooie review!
Wat leuk dat u het ontbijt en de zee waardeert!
We zien u graag weer snel!
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 3 juni 2022 via mobiele applicatie

Fijn resort goed ontbijt schone huisjes en met een heerlijke Spa.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is wat ver van centrum maar met shuttlebus of eigen auto is het goed te doen.
Samenwerking met beachclub is ook goed. Beachcomber is aanrader voor dagje strand.
Goede behandeling van Anna en Despina in de Spa na onze trip in de samariakloof. De massage was erg relaxed.

Datum van verblijf: juni 2022

Hi Voyager33024040686,
Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad heeft.
Wat leuk dat je ons personeel en het resort waardeert!
Hopelijk ben je nog een keer in de gelegenheid om terug te komen.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 25 mei 2022

Alles perfect in orde

Zelfs buffet resto is perfect. De kamers/app. Zijn groot en netjes. Alle avond en animatie

Neem ook eens massages. Despina en Anna zijn de beste. Zalig. Er is voor ieder wat wils. Er zijn pakketten van 3 dagen. ZEKER DOEN.

Datum van verblijf: mei 2022
Pavlos Mpantouvakis, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Dear CarineV460,
Thank you for taking the time to leave your feedback.
It is gratifying to read that you enjoyed our location and that our staff is doing well.
Your kind words have been shared with everyone here, we look forward to welcoming you back soon!
Best regards,

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 4 nachten in dit hotel, gelegen in de heuvels met mooi zicht op de kust, ver van de grote drukte. Vriendelijk personeel, mooie ruime en propere kamer, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, mooie omgeving met goed onderhouden tuinen en zwembaden. Kortom ideaal voor een rustige vakantie en toch in de nabijheid (met auto) van bezoekjes aan Heraklion, Lassithi plateau, Malia, Agios Nikolaos en de ruime omgeving. Ook in de nabijheid is de mooie 18-holes golf die heel toegankelijk is voor een initiatie.

Datum van verblijf: juli 2019
Pavlos B, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear GillesV229,

Thank you for sharing your wonderful comments on Tripadvisor.

It gives me great pleasure to learn that your stay with us was amazing and that you enjoyed everything we have to offer.

My team members and I look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Village Heights is een heerlijk ressort, het is er rustig en heel netjes. De appartementen zijn praktisch en proper, de hotelfacimiteiten zij' er eerste klas. Elke avond is er de nodige entertainment en overdag zij' er aktiviteiten voor elk wat is. Het eten is er heerlijk en er is een uitstekende spa met heel goede masseuses. De ligweide is groot er is voldoende plaats om niet dicht bijeen te hoeven liggen. Kortom een echte aanrader

Datum van verblijf: juni 2019
Pavlos B, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Dear VandenabeeleMieke,

Thank you for staying with us and for sharing your wonderful comments on Tripadvisor.

We are delighted to read that you enjoyed your stay in our resort.

My team members and I look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards,