11 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 204
TravelocityUS$ 204
Agoda.comUS$ 211
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit was onze beste logeerplaats in Kreta.
Mooie ruime appartementen, proper onderhouden met keukentje en vaatwasser. Mooi terras.
Uitgebreid ontbijtbuffet met ook allerhande voor kids : pannenkoekjes , kleine donuts , choco, hagelslag, eitjes,...
Ook de themabuffetten s avonds hebben uitgebreide keuzes, telkens ook met pasta met 2 soorten saus, ideaal voor de allerkleinsten... En last but not least, heel vriendelijk personeel!!! Een echte aanrader

Datum van verblijf: mei 2018
Pavlos B, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Dear Mieke d,

Thank you for sharing your positive feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
We are delighted to read that you had an amazing stay with us and enjoyed our facilities.
My team members and I are looking forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort in the future.

Beoordeeld op 12 april 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, mooie omgeving en heel netjes
Heel kindvriendelijk. Het 2 kamerappartement is mooi ingericht. Veel te doen voor de kinderen, je kan ze alleen laten lopen op het domein. Alles netjes gepoetst

Datum van verblijf: april 2018
Pavlos B, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

Dear Vandenabeele,
Thank you for staying with us and for taking the time to share your wonderful comments.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Super verblijf, de huisjes hebben twee zonneterrassen en alles wat je nodig hebt. Dagelijks schoongemaakt. Het personeel is echt uitermate professioneel, beleefd, vriendelijk en vooral zeer attent. De sfeer in het resort is wat je zoekt op vakantie. We zijn eenmaal in de zomer geweest en eenmaal in de paasvakantie. We hebben twee keer genoten. In de zomer is het druk en is er meer animatie/te beleven. In de paasvakantie was het rustiger en relaxer. Gevoelstemperatuur 5° hoger dan werkelijke temperaturen dan, dus evengoed warm weer om te genieten zonder de grote drukte. Twee keer top.

Dear Guests,

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
My team members and I highly appreciate your loyalty and are grateful for your positive comments.
We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

April dus nog heel rustig. Ontbijt goed aan schappelijke prijs. In tegenstelling tot buffetformule in de zomer nu 's avonds alleen a la carte. Buitenzwembad niet verwarmd dus in deze periode van het jaar nog te koud. Binnenzwembad in de spa niet echt geschikt voor kinderen gezien rust en stilte er de norm is. Zalig om te genieten van de zon en de rust in deze periode van het jaar.

Dear Jelle V,

Thank you for taking the time to share your positive feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
It is a pleasure for me to read that you had a memorable experience with us and enjoyed everything the resort has to offer.
I look forward to having the opportunity of welcoming you back on your next travels to Crete.

Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

We genieten hier al jaar en dag van de goede service, vriendelijkste staff en heerlijk buffet. Het ontbijt is excellent en de thema avonden echt verzorgd onder het goedkeurende oog van Georges. De snackbar met de lieve Maria is toch een aanrader met zijn verse groenten buffet. Alles is mooi onderhouden. Ook de SPA is een echte aanrader. Wij komen terug.

Datum van verblijf: mei 2017