10 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 205
PricelineUS$ 209
Prestigia.comUS$ 211
Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Super verblijf, de huisjes hebben twee zonneterrassen en alles wat je nodig hebt. Dagelijks schoongemaakt. Het personeel is echt uitermate professioneel, beleefd, vriendelijk en vooral zeer attent. De sfeer in het resort is wat je zoekt op vakantie. We zijn eenmaal in de zomer geweest en eenmaal in de paasvakantie. We hebben twee keer genoten. In de zomer is het druk en is er meer animatie/te beleven. In de paasvakantie was het rustiger en relaxer. Gevoelstemperatuur 5° hoger dan werkelijke temperaturen dan, dus evengoed warm weer om te genieten zonder de grote drukte. Twee keer top.

Datum van verblijf: april 2018
Pavlos B, General Manager van Village Heights Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2018

Dear Guests,

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
My team members and I highly appreciate your loyalty and are grateful for your positive comments.
We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards,

Pavlos Badouvakis
General Manager

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

April dus nog heel rustig. Ontbijt goed aan schappelijke prijs. In tegenstelling tot buffetformule in de zomer nu 's avonds alleen a la carte. Buitenzwembad niet verwarmd dus in deze periode van het jaar nog te koud. Binnenzwembad in de spa niet echt geschikt voor kinderen gezien rust en stilte er de norm is. Zalig om te genieten van de zon en de rust in deze periode van het jaar.

Datum van verblijf: april 2018

Dear Jelle V,

Thank you for taking the time to share your positive feedback on Tripadvisor following your recent visit with us.
It is a pleasure for me to read that you had a memorable experience with us and enjoyed everything the resort has to offer.
I look forward to having the opportunity of welcoming you back on your next travels to Crete.

Kind regards,
Pavlos Badouvakis
General Manager

Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

We genieten hier al jaar en dag van de goede service, vriendelijkste staff en heerlijk buffet. Het ontbijt is excellent en de thema avonden echt verzorgd onder het goedkeurende oog van Georges. De snackbar met de lieve Maria is toch een aanrader met zijn verse groenten buffet. Alles is mooi onderhouden. Ook de SPA is een echte aanrader. Wij komen terug.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 juli 2015

De service was uitstekend. De kamers waren heel ruim en netjes. Het uitzicht was adembenemend. De kinderen hebben zich geen seconde verveelt. De zwembaden waren prachtig en enorm proper. Ik zou het aan iedereen aanraden.Zeker ook de Spa niet vergeten,een ongelooflijke massage,die mensen kennen hun job. Bedankt Maria.

Kamertip: wij hadden kamer 1808,het was heel rustig en aangenaam terras
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

Perfecte locatie als je niet direct aan zee en in de drukte van een stad wilt zitten. Schitterend uitzicht over landschap met in de verte zeezicht. Overvriendelijk personeel, uitstekende keuken, mooie inrichting en functioneel.

Datum van verblijf: juli 2015