Laagste prijs die we konden vinden
43 US$
View deal
ZenHotels.com
Beoordeeld op 15 oktober 2017

Hotel vlak bij Heathrow Airport maar moeilijk te vinden op internet. Vlak bij het dorp beaconsfield waar je goed kan dineren
Het is bij het servicepunt van de snelweg dus genoeg restaurants op 10 meter afstand

Datum van verblijf: oktober 2017
H6598, General Manager van Hotel ibis budget Beaconsfield, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Thank you for choosing Ibis Budget Beaconsfield once again and we are truly glad you had a good stay at our hotel and your impressions of our hotel and service are much valued by us.
It is greatly satisfying for us to learn that our hotel has met with your expectations in service, facilities, comfort, etc., and we sincerely thank you for sharing your feedback on Tripadvisor. Your words of praise are truly an encouragement, and we will certainly strive to provide the best possible experience to all our valued guests.
We do hope to have the pleasure of welcoming you back again, to enjoy more of our services, facilities and hospitality.
Best Regards.
Vartika Gupta
General Manager

Beoordeeld op 13 juli 2016

Het hotel heeft in tegenstelling met andere IBIS Budget hotels een 24/7 receptie bezetting. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn prima en schoon en voorzien van de bekende bedden. Het hotel heeft geen restaurant en ontbijtmogelijkheid maar dit word gecompenseerd door de foodcort welke er naast ligt.

Kamertip: Een kamer aan de binnenplaats is rustiger dan aan de straatzijde
Datum van verblijf: juli 2016
H6598, General Manager van Hotel ibis budget Beaconsfield, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Best Regards
Vartika Gupta
General Manager

Beoordeeld op 28 maart 2016 via mobiele applicatie

Uitstekende prijs (laag) / kwaliteit (redelijk) verhouding. Eenvoudige kamers met (klein) tweepersoonsbed en een hoogslaper. Vriendelijk persone aan de balie.
Ligt aan een food court met pub. Goede uitvalsbasis voor veel bestemmingen. Oxford, Windsor Castle, of een van de golfbanen. Ons is Hennerton Golf goed bevallen.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 7 mei 2014

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
H6598, General Manager van Hotel ibis budget Beaconsfield, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2014

Beoordeeld op 8 oktober 2013

Net hotel bij afslag 2 op de M40
Hotel heeft gratis parkeren.
Het hotel is gelegen aan een verzorgingsgebied voor automobilisten.
Starbuck, Costa, KFC. McDonald en vele anderen op 25 meter van de ingang.
Hierdoor kan je zelf je eigen ontbijt uitzoeken.
Vriendelijk personeel help je overal mee

Kamertip: Afslag 2 op de M40 Beaconsfield
Datum van verblijf: september 2013