“Tof restaurantje”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met beperkte keuze... Lekkere gerechten ook vegetarisch... Lekkere biertjes ook waaronder ook Belgian Styles!

Datum van bezoek: augustus 2019

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontbijt wij hadden voor onze dochter van 1 een omelet met groenten, dit was fijn aangezien je niet veel groenten krijgt in Mexico. Verder hadden we de club sandwich en quesidillas met quagamole kip en salsa. Allemaal was het erg lekker en snel klaar. Shake en sapjes ook erg goed! Zeker een aanrader om te ontbijten/lunchen.

Datum van bezoek: januari 2019
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder dat dit restaurant zo hoog aangeschreven staat. Ik vond zelf echt niet zo bijzonder. Ik bestelde de vega taco. Maar ze waren de avocado vergeten.. Na 2x vragen wel gekregen.. Ze spreken geen Engels dus was wel lastig. Mijn vriend at de hamburger. Was wel oke maar niet bijzonder.

Datum van bezoek: december 2018
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snap niet dat deze plaats op 1 staat bij koffie/thee in Valladolid!

Er was geen espresso beschikbaar, maar wel ‘americano’. De americano kwam vervolgens uit een thermoskan en smaakte naar slootwater. Er werd na een opmerking niets mee gedaan.

Daarnaast weinig sfeer.

De guacamole was overigens wel heel lekker.

Datum van bezoek: december 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch en koffie hier terechtgekomen.
Wij namen het plateau met verschillende gerechtjes. Tortilla’s, empanades, guacamole, bonen prutje en nog wat dingetjes. Lekker en goed op smaak. Broodje wat onze metgezel at zag er wat droog uit, maar die heb ik verder niet geproefd. De cappuccino was matig. Ik had meer verwacht van een tentje wat een kop koffie in het logo heeft staan. Dus voor (Mexicaans) eten kunt u hier wel terecht, voor specifiek koffie zou ik lekker naar de coffee bike station gaan.

Datum van bezoek: december 2017

In Squimz geweest? Deel je ervaringen!