TripAdvisor
Wijshagen

“Onvriendelijk en niet eerlijk”
Beoordeling van De Frietboetiek

De Frietboetiek
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Wijshagen
Keukens: Fastfood
Beschrijving: Je kan bij ons terecht voor frieten,snacks en broodjes maar ook voor verse pasta's, vis- & vleesgerechten, salades, mosselen, asperges, croque's en nog veel meer. Mooi porties met een zeer goede prijs/kwaliteit. Dat alles in een mooi nieuw en fris interieur.
31 juli 2019 beoordeeld

Ik had een bon van best frit, gratis frietje. Ben er wel vaker geweest en men kent ons daar. Echter rij ik 40 minuten, ze weten dat we niet uit de omgeving zijn. Toen ik wou bestellen kreeg ik als antwoord: deze bon telt enkel om mee te nemen, het hangt hier op. Men weet dat ik dit niet kan en ik zie dit thuis niet, ze maken hun eigen voorwaarden. Als ze willen deelnemen aan zo een actie moeten ze deelnemen en niet selecteren. Hun antwoord was onvriendelijk en ik kom er nooit meer!! Jullie jagen klanten weg!!

Datum van bezoek: juli 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Mijn vriend en ik komen hier regelmatig eten of een frietje uithalen. De bediening is altijd even vriendelijk en de frietjes zijn altijd even lekker! In 1 woord: topfrituur! & de huisgemaakte boulet is ECHT een topper !

Datum van bezoek: juni 2019
14 december 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik vinden het gezellig om samen te kunnen eten uit 1 bakje friet. Op de kaart staat geen familiefriet, maar voor ons hebben ze er toch een kunnen uitvinden :-)
Meer vegetarische opties dan op andere plaatsen. Lekker en vlotte service en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld

Wat je krijgt is echt super lekker! Ook krijg je sowieso genoeg! De broodjes en frietjes zijn grote porties! Alleen moet je er natuurlijk wel wat voor betalen... Voor een echte kleine hap ben je op het foute adres

Datum van bezoek: januari 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is al geen gewoon frituurtje meer! Zeer vriendelijke bediening en aangenaam zitten. De schotels zijn overheerlijk met als enig negatief puntje misschien : de hoeveelheid . Wanneer je naar hier komt eten moet het echt met een lege maag zijn en een grote honger!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Frietboetiek bekeken, bekeken ook

Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Peer, Limburg Province
Peer, Limburg Province

Bree, Limburg Province
Opglabbeek, Limburg Province

In De Frietboetiek geweest? Deel je ervaringen!