“Goedbezocht restaurant ”

di 4/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Langweer
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een aantal maal gegeten en telkens was de kwaliteit uit de kunst. Het restaurant wordt bezocht door jong en oud, gezinnen, vriendinnen, stellen etc. De(jonge) bediening is erg vriendelijk. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Wij hadden een 3-gangen menu voor € 30. Met 5 keuzes voor voor-, hoofd, en nagerecht. Niet heel veel keuze dus maar wel heel gevarieerd. De koks verdienen een groot compliment.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima. Eerste avond van onze vakantie. Uiteraard vooraf gereserveerd. Aardige ontvangst. Beperkte kaart, niet heel bijzonder. Hoe dan ook zin in lekker tafelen maar binnen een kwartier kwam het voorgerecht al (terwijl de wijn (we bestelden een fles) nog moest komen). Toen bleek dat we in een shift systeem zaten terwijl daar bij onze reservering niets van bekend was. We zouden wat respijt krijgen maar het hoofdgerecht kwam 5 minuten later. Dat nam men weer mee terug. Vervolgens bleek een van de gerechten niet conform bestelling (rare in plaats van medium). Uiteindelijk wel lekker (bijv de frietjes met de mayo en de entrecote), maar net allemaal teveel gedoe. En nu ook bij het afrekenen bleek het niet volgens toezegging: ipv toetje wilden we koffie, dat kon tegen dezelfde prijs maar bleek achteraf een tweegangen menu prijs met koffie apart gerekend wat ons de extra koste. Jammer had zo’n leuke eerste avond kunnen zijn!

Datum van bezoek: juli 2020
5 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen uitgebreide kaart, de inrichting ziet er goedkoop uit en dr bediening net beginnen. Maar vol goede bedoelingen en erg vriendelijk. En de gerechten waren verrukkelijk en stegen ver boven de verwachtyuit!

Datum van bezoek: juni 2020
12 januari 2020 beoordeeld

De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op staat is gevarieerd, dus voor elk wat wils, prima eten en bediening

Datum van bezoek: december 2019
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als wij gaan dineren bij Anders , vragen we altijd om het verassingen menu. De heren maken dat een vijfgangen diner waar we altijd van genieten. Nooit ontevreden thuis gekomen alleen vol en voldaan. Altijd weer onder indruk!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Brasserie AnderS bekeken, bekeken ook

In Brasserie AnderS geweest? Deel je ervaringen!