“Heel gezellig!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Langweer
Keukens: Hedendaags
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je direct welkom. Voldoende personeel dat goed op elkaar ingespeeld is. We namen de sliptongen (die hadden iets de pan uit gemogen) en de mosselen (prijzig maar nog nooit zo lekker gegeten en zeer flinke portie). Leuk hoe de bijgerechten geserveerd worden, de compote van appel is heerlijk! Kaasplankje was nog wat koud en mag iets minder grof geserveerd worden. Heerlijk avondje, aanrader!

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig eetcafé midden in Langweer. Leuk terras en lekker eten. Goede portie, mals vlees en lekkere bijgerechten.

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten en daarna gegeten!
Vriendelijk personeel lekker gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer.

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met ons 4-en gegeten. Leuke ambiance, met veel oude spullen. Het eten was heerlijk en de bediening was goed en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld

Hier onlangs wezen eten en drinken. Was werkelijk fantastisch, biefstuk exact zoals ik 'm lekker vind en ruim voldoende bijgerechten op een hele leuke manier geserveerd. Bediening is top, vriendelijk en kwam keurig vragen of alles naar wens was. Nog een klein praatje gehad met de eigenaar waardoor het ook persoonlijk voelde en we voldaan én met een goed gevoel vertrokken.

We komen hier zeker vaker!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Noflik Langwar bekeken, bekeken ook

In Restaurant Noflik Langwar geweest? Deel je ervaringen!