“Etentje met corona bubbel ”
Beoordeling van Apostrophe

Apostrophe
Geclassificeerd als nr. 3 van 15 Restaurants in Zulte
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor de eerste keer gaan eten, leuke omgeving om buiten te zitten,vriendelijk bediening en lekker gegeten, meer moet dat voor mij niet zijn!
Hier zien ze mij zeker nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

30 november 2019 beoordeeld

Met groep van 13 personen fantastisch genoten van het menu Apostrophe, inclusief wijnen, water,.. . Heel vriendelijk ontvangen, en dit bleef zo gedurende de hele avond. Kwaliteit van de gerechten was top en timing tussen de gangen was perfect. Heel regelmatig werd er gekeken of er voldoende drank aanwezig was, en de wijnen waren bovendien zeer lekker. Een adresje om aan te raden en in ons geval om zeker terug te komen.

Datum van bezoek: november 2019
15 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In passant op tripadvisor gezocht naar eetgelegenheid in de buurt. Apostrophe sprak ons meteen aan en terecht!! Superlekker gegeten en zeer gezellige inrichting. Zeer vriendelijk en snelle bediening. TOP!

Datum van bezoek: november 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten in Apostrophe. Perfect aperitief met heerlijke hapjes, echt klasse. Schitterende maaltijd met lekkere aangepaste wijnen, dessert om duimen en vingers af te likken. Prachtig kader: pastorie naast de kerk, mooi gerestaureerd met respect voor de oorspronkelijke materialen. Zeer vriendelijke en sympathieke bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2019
29 september 2019 beoordeeld

We zijn goed ontvangen door iemand die heel vlot was in omgang. Mochten plaats nemen aan de tafel bij de bar. Kregen een hele lekkere mocktail met een portie nacho's om duimen en vingers van af te likken. Ook onze hoofdgerechten en desserts waren heel erg lekker en we kregen een hele vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Apostrophe bekeken, bekeken ook

Zulte, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

Deinze, Oost-Vlaanderen

In Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!