“Samen met familie”
Beoordeling van 't Leiebolleke

't Leiebolleke
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Zulte
16 november 2018 beoordeeld

Op een zomerse zaterdag zijn we samen met de familie daar geweest, een prachtige locatie,een zeer groot terras buiten en overdekt,we hebben pannenkoeken gegeten en wafels ,ze waren zeer lekker, een aanrader om nog eens terug te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terrecht gekomen. Super ontdekking. Lekker ijs, vlotte bediening. Springkasteel voor de kindjes en leuke binnenspeeltuin

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld

Het ijs is lekker en vers. De kinderen kunnen zich uitleven in de binnenspeeltuin of buiten.
Als eetgelegenheid 's middags was het teleurstellend. Met de familie kozen we de BBQ-formule. Het was lang wachten en konden bij de BBQ niet kiezen welk vlees. De slaatjes en groentjes waren ook niet super. Alle pasta-, aardappelsalades hadden dezelfde garnituren.

Datum van bezoek: juni 2018
26 juli 2017 beoordeeld

gelegen in het van Machelen, dicht bij het Raveel museum, goed bereikbaar met de fiets langs de leie

Datum van bezoek: juni 2017
11 juli 2017 beoordeeld

Ondanks het vele volk werden wij toch rap bediend.Alles netjes en proper, gezellig.Ijs wordt zelf gemaakt en je hebt veel keuze. Ze hebben er ook glutenvrije spaghetti .

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die 't Leiebolleke bekeken, bekeken ook

Zulte, Oost-Vlaanderen

In 't Leiebolleke geweest? Deel je ervaringen!