“Aanrader voor gezinnen/compacte vriendengroepen.”
Beoordeling van Wybo

Wybo
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Zulte
Prijsklasse: € 20 - € 55
10 mei 2024 beoordeeld

Deze locatie is perfect voor een gezellig diner met je vrienden of gezin, super vriendelijke service en heerlijk eten.

Datum van bezoek: mei 2024

19 februari 2024 beoordeeld

Alles was zeer lekker en vriendelijke ontvangst/bediening. We voelden ons door iedereen heel welkom. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2024
16 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijke lunch met vrienden. Vriendelijke bediening met voldoende antwoorden op de vragen. De alcoholvrije cocktails en sappen zijn een aanrader als alternatief voor de wijnen. Het dessert werd enorm gesmaakt.

Datum van bezoek: oktober 2023
13 oktober 2023 beoordeeld

Vriendelijke bediening, maar het eten was maar gewoontjes.
Voorgerechtje vis (leng) was ok, maar niets bijzonders van smaak. Hoofdgerecht mixed grill was het vlees ok, maar opnieuw geen uitermate lekkere sausjes erbij, gewoon moederskeuken. De millefeuille als dessert was allesbehalve wat je zou verwachten… twee droge bladerdeeglaagjes met wat boterroom en fruitsausje ertussen, teleurstellend. De witte wijn bevatte te veel sulfieten, met hoofdpijn als gevolg.
Mooi gebouw maar qua eten dus absoluut geen hoogvlieger, wordt niet herhaald.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
Olivier Verbert, General Manager van Wybo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2023

Beste,

Wij hebben begrip voor uw feedback. Wij streven naar een eerlijke lunch. We werken met verse en lokale producten. Jammer dat deze uw verwachting niet hebben kunnen inlossen. De mixed grill deze week had 3 stukken vlees, waaronder picanha, japanse ribben en catalaanse worst. Deze werd aan €22 aangeboden wat ons een zeer eerlijke prijs lijkt.

We hebben naast deze lunch ook een seizoensmenu die verfijnder is met speciale sauzen en dergelijke. Wat de wijn betreft, deze worden telkens goed bevonden bij ons cliënteel.

Mvg Olivier Verbert

13 september 2023 beoordeeld

Bedankt voor de leuke verjaardag mijn papa heeft er echt van genoten super lekker en gezellig de bediening is zeker 10/10 zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

Reizigers die Wybo bekeken, bekeken ook

Zulte, Oost-Vlaanderen

In Wybo geweest? Deel je ervaringen!