“Matig”

zo 20/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 314 Restaurants in Lloret de Mar
7 augustus 2020 beoordeeld

Behoorlijk slechte pizza ingrediënten goed, maar de bodem was zacht(heel erg slap) en er zat niet eens kaas op mijn pizza... Geen idee warom dit nummer 1 is

Datum van bezoek: augustus 2020

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk authentiek restaurantje, speciale pizza’s een keer anders als anders!! Serveerster Alessia een enthousiaste leuke medewerker. Aanrader als je eens wat anders wil dan de massa restaurants.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in Italiaans eten, dus zijn we op basis van de reviews in Tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Prima restaurant hoor, maar ik snap werkelijk niet waarom dit de numner één van Lloret de Mar zou moeten zijn. Ze hebben een handvol antipasti en enkele desserts en verder alleen maar pizza (verklaring: anders kan de keuken het niet aan?). Deze pizza's zijn op zijn minst 'anders' te noemen. In de vele juichende beoordelingen lees ik dat dit 'de echte' pizza's zijn, maar dat kan ik niet beoordelen. De Margharita is met een dikke korst gevormd tot een soort diep bord, met daarin een soort gebonden tomatensoep met half gesmolten stukjes mozzarella. Spreekt mij niet aan helaas. Als je 2 kieskeurige kinderen bij je hebt dan zou ik het er niet op wagen. Eén van onze kinderen nam een carpaccio maar deze was met bressaola (zie foto). Daar moet je dus van houden... De bediening is verder heel vriendelijk en de smaken zijn goed, dus het is zeker geen slecht restaurant. Je kan alleen binnen eten in een soort sous-terrain en het wordt daar behoorlijk warm.

Datum van bezoek: augustus 2019
Daniele7488, Proprietario van Pizzeria Marghe 1889, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Hello Mr,

Thank you very much for your review.

I would like to explain you our concept,
We dont serve any other dishes only because this is a original Napoletan Pizzeria where the main dish is the pizza Made By an old napolitan tradition.

Thanks a lot

3 augustus 2019 beoordeeld

In mei waren we in Lloret de Mar.
Altijd op zoek naar iets nieuws zagen we een nieuwe zaak waar we pizza konden eten.
Hartelijke ontvangst gehad van de eigenaar en zijn vrouw.
Na onze keuze van pizza werd ons een Italiaanse witte wijn voorgesteld die nog niet op de kaart stond.
Met één woord omschreven - deze was HEERLIJK.
Terwijl we wachten werden we getrakteerd met hapjes van het huis.
Echt een aanrader wanneer je in de buurt bent.
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar wanneer we deze zomer terug in Lloret zijn.

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Zeer goede service, en authentiek Italiaanse sfeer en kaart. Erg lekker gegeten. Zeker aan te raden om hier gegeten te hebben.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Pizzeria Marghe 1889 bekeken, bekeken ook

Lloret de Mar, Costa Brava

In Pizzeria Marghe 1889 geweest? Deel je ervaringen!