Beoordeeld op 7 juli 2018

Wij zijn hier vorig jaar voor het eerst geweest. Het was zo fijn dat wij dit jaar zijn teruggegaan voor een weekje vakantie.
Het is een mooie boerderij met een aantal kamers en huisjes rondom.
Typisch Italiaans, heel vriendelijk en gastvrij, alles kan worden voorzien (luchthaven-transfer, huurauto, uitstap met de boot enz.).
Wij logeerden in een mooi huisje (Olivio) met ruim terras (met een poortje, handig met kleine kinderen). Er is een mooi zwembad waar jij rustig kan zitten en zwemmen, een speeltuintje, dieren enz. En heerlijk eten in het restaurant, tussen de locals!
Een ideale bestemming voor een vakantie met kinderen!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

Dit was een prachtige locatie om een aantal dagen te verblijven. Mooi appartement met genoeg ruimte, eigen terras, zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en fantastisch diner! Er waren zo veel mooie plekjes op deze accommodatie en je zag elke keer weer wat nieuws! Voor de nacht moest je wel alles dicht doen en airco aan, want vanwege alle dieren was er wel wat geluid in de nacht/ochtend. Wij namen dit graag voor lief!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hier bij toeval terecht gekomen. 3 nachten verbleven. Leuke verrassing; dicht bij Trapani, op een oude boerderij in de relatieve rust. Prima appartement, vriendelijke en behulpzame staf, uitstekende keuken (echt een keer doen!).

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten op de agriturismo. Je voelt je erg welkom en de mensen zijn hartstikke vriendelijk. We hadden het geluk dat we er op een donderdag waren en zo de wekelijkse pizza met muziek avond meemaakte! Dat was niet alleen erg lekker, maar ook nog eens gezellig. Met zowel gasten uit het hotel en erg veel lokale bevolking. Je zou hier zeker eens moeten eten! Verder was de kamer prima, het vliegveld 20 minuten rijden en ook Erice is niet ver weg (en dat is ook echt een aanrader).

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016

Prima accommodatie. Mooie locatie, veel schaduw onder grote, oude bomen. Niet al te grote maar verzorgde appartementen, schoon en goed uitgerust. Bij langer verblijf elke drie dagen schoonmaak en frisse handdoeken en beddengoed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant, gevarieerd menu en de aanschuifmaaltijd voor de gasten is smakelijk, gevarieerd en betaalbaar. Ontbijtbuffet is prima. Overdag rustige locatie, 's avonds gezellig druk met restaurantgasten uit de omgeving. Ruim zwembad en voldoende relaxruimte in de zon en in de schaduw. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Vraag zeker naar de tocht per motorboot naar Favignana en Levanzo: zwemmen op plekken waar je anders niet komt in het helderste water dat je je kunt voorstellen.

Datum van verblijf: juli 2016