“Vieze, dure hapjes die we niet hadden besteld.”
Beoordeling van Bar Piccadilly

Bar Piccadilly
Geclassificeerd als nr. 159 van 435 Restaurants in Trapani
Keukens: Pizzeria
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongeïnteresseerde ober, op de wc ontbrak het toiletpapier en de zeep, bovendien waren het toilet en de vloer erg vies. We kregen pinda's, chips en gefrituurde stukjes brood met smakeloos beleg bij ons biertje. Niet besteld, maar moesten er wel € 7 voor afrekenen. Een absolute AFRADER!

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Bar Piccadilly bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

In Bar Piccadilly geweest? Deel je ervaringen!