“Aangeraden door italianen die er ook gingen eten”
Beoordeling van Salamureci

Geclassificeerd als nr. 30 van 463 Restaurants in Trapani
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in de binnentuin (reserveren!) of binnen als het vol is in de tuin. Druk druk druk maar het eten is heerlijk. De tagliata kon wat minder gaar. De zuppa di cozze mag minder zout, maar is heerlijk.

Datum van bezoek: september 2017

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies hier gaan eten. Dit viel ons erg tegen. We weten hoe goed de Italiaanse keuken kan zijn, maar dit restaurant moet nog veel bijleren.
De wijn van het huis bij een goed restaurant mag niet slecht meer zijn. Hier is dat wel het geval.
De bediening is afstandelijk en niet gastvrij.
Het hoofdgerecht, een soort entrecote, was verbrand en in veel te grote repen gesneden. Hierdoor bijna niet weg te krijgen.
Al met al geen aanrader om te gaan eten. De kok en de bediening moeten beter hun best gaan doen dan zijn ze de goede beoordeling waarschijnlijk beter waardig.
Een kenner.

Datum van bezoek: juni 2017
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn verschillende malen bij dit restaurant wezen eten vanwege de goede kaart en het uitstekende eten.

Je eet hier tussen met name Italianen. En als locals ergens eten, is dat meestal een goed teken.

Reserveren kan verstandig zijn want het aantal tafels is redelijk beperkt en zojn snel bezet.

De kaart is ook in het Engels en biedt van alles wat. De wijnkaart is uitgebreid en biedt ook flesjes van 375 ml.

De rekening is - zoals in veel Italiaanse restaurants - ook een aangename verrassing.

Datum van bezoek: april 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. Na bruschetta (met tomaat en bottarga) en polpette Sarde (gehaktballetjes met vis in tomatensaus) aten we risotto met gamba's en pistachenootjes en ravioli met zwaardvis en courgettesaus en vongole. Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: april 2017
17 augustus 2015 beoordeeld

Eten en bediening is zeer goed! Verse producten, veel vis maar ook vlees. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Bovendien vriendelijk en gastvrije bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Salamureci bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

In Salamureci geweest? Deel je ervaringen!