“Op smaak”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt aan de rand van de voetgangerszone richting de oude stad. Eten is er prima voor een goede prijs. Ga je vroeg dineren zit je tussen een toeristenbus. Als je laat gaat dan tussen de lokale bewoners.

Datum van bezoek: oktober 2018

6 augustus 2017 beoordeeld

Midden in het oude stadsdeel, op een pleintje gelegen. Men serveert de betere Italiaanse keuken, ook visgerechten. Het beste restaurant van onze reis van 2 weken op Sicilië.

Datum van bezoek: juli 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is oké, in het centrum. Na veel recensies over de couscous had ik de versie genomen met gefrituurde vis. Was lekker maar niet €18 waard (als je het vergelijkt met andere restaurants in Sicilië). Mijn vriend had verse pasta (tomaat, basilicum en kaas) en die was een beetje smaakloos. Kortom, ik snap de goede recensies niet helemaal.

Datum van bezoek: juli 2017
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is gehaast, maar wel vriendelijk. Het eten smaakt lekker, maar wij zijn er verwend vanwaar de gemiddelde beoordeling.

Datum van bezoek: mei 2017
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk in het restaurant toen wij binnenkwamen. Merendeel Italianen, en dat is meestal een goed teken.

Het personeel spreekt 'Engels', de menukaart is ook in het Engels.

Er is veel keuze dus altijd wel iets te vinden. De wijnkaart biwdt ook voldoende keuze. Handig is dat er soms ook flessen van 375 ml zijn.

Wij zaten aan een 'gedeelde tafel'. Eigenlijk waren dat drie twee-persoonstafels die tegen elkaar waren gezet; dat scheelt kennelijk weer wat ruimte... Op de 'grens' tussen de tafels werd een scheidingsplankje neergezet zodat ieder toch een eigen tafel had.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Antichi Sapori Ristorante bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani
Trapani, Province of Trapani

In Antichi Sapori Ristorante geweest? Deel je ervaringen!