“Gewoon goed”
Beoordeling van TENTAZIONI DI GUSTO

TENTAZIONI DI GUSTO
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
TENTAZIONI DI GUSTO is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 447 Restaurants in Trapani
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Buiten zitten, Reserveringen
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toptent met goed eten leuk personeel verse ingrediënten leuke ambiance bij regenachtig wee en een te lage temperatuur

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Tentazioni di Gusto in Trapani. Bijzondere vissoep en daarna Risotto. Een biologische witte wijn uit de streek paste er perfect bij.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige personeel, lekker eten en goede atmosfeer. Wat wil je nog meer?
De gerechten zijn vers. De pasta smaakte erg lekker en mijn vrouw had zwaardvis dat ook in de smaak viel.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag bij èèn van de andere beoordelingen staan "niet twijfelen, doen!" en wij sluiten ons hier volledig bij aan!

Konden nog buiten zitten, werden erg gastvrij onthaald. Hèèrlijke gerechten gegeten met verse vis (oa tonijn) en de wijnkeuze was òòk uitstekend! Was met recht een top restaurant, èèn van de beste tot nu toe op onze vakantie!

Dus niet twijfelen, doen ...!!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stop met het zoeken naar beoordelingen over dit restaurant en reserveer! Wat een fantastisch eten hebben wij gehad! We werden heel vriendelijk bediend en hebben genoten van een super fijne wijn die met aandacht voor ons uit gezocht was - helaas weet ik de naam van de wijn niet meer. We kregen als voor gerecht lekkere verse carpaccio en als hoofdgerecht een heerlijke VERSE tonijn steak, die diezelfde middag nog gevangen was, wat je zeker goed kon proeven. Ik had zelf de pasta pesto met garnalen en heb ze nog niet eerder zo lekker gehad. Voor ons een geslaagde avond bij een heerlijk restaurant!

Reizigers die TENTAZIONI DI GUSTO bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

In TENTAZIONI DI GUSTO geweest? Deel je ervaringen!