“Toch makkelijk gevonden met google en een plattegrond”
Beoordeling van Al Vicoletto

Al Vicoletto
Geclassificeerd als nr. 6 van 435 Restaurants in Trapani
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers en overvloedig. Vlotte bediening, dagelijks wisselende kaart. Spreken Engels. Ik had de Capone di Lampuga (dolphin fish), mijn partner overheerlijke octopus.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader!!
We waren er al voor 20:00 (openingstijd van restaurant) maar werden toch hartelijk verwelkomd.
Iedereen van de bediening is even vriendelijk! We werden vriendelijk en netjes bediend en goed (en eerlijk!!) geadviseerd.
Heerlijk eten! En creatief! Leuk, want niet overal in Italië zijn de keukens vernieuwend.
Mocht je niet (goed) Italiaans spreken is er Daniele die goed Engels spreekt.
Gezellig ingericht, knusse sfeer, veel lokale mensen.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al Vicoletto is mooi (gezellig) ingericht en de bediening is uitermate vriendelijk. Er wordt hard gewerkt door de bediening. Op de deur staat "uitsluitend vis", goed om te weten. De gerechten die wij hebben gegeten waren machtig en zout maar toch lekker. Het zijn royale hoeveelheden. Een nagerecht of koffie konden we niet meer kwijt. Zeker de moeite waard, misschien een momentopname maar voor ons iets wat te zout.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service
Super Italiaans Siciliaans eten.
Leuke erg gastvrije bediening.
Sprak ook nog goed Engels
Echt een aanrader ondanks geen terras

4 juli 2017 beoordeeld

Gelegen in een steegje is Al Vicoletto echt een aanrader. Wel reserveren. Personeel is zeer kundig, spreekt goed engels en de gerechten zijn verrukkelijk. Enige minpuntje kan de airco zijn die alledrie op 17 graden staan afgesteld. Zorg dat je een tafeltje krijgt dat niet in de uitstroomrichting staat.

Reizigers die Al Vicoletto bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

In Al Vicoletto geweest? Deel je ervaringen!