“Mooi ingericht restaurant, vriendelijke bediening maar wel machtig en zout.”
Beoordeling van Al Vicoletto

Al Vicoletto
Geclassificeerd als nr. 7 van 449 Restaurants in Trapani
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al Vicoletto is mooi (gezellig) ingericht en de bediening is uitermate vriendelijk. Er wordt hard gewerkt door de bediening. Op de deur staat "uitsluitend vis", goed om te weten. De gerechten die wij hebben gegeten waren machtig en zout maar toch lekker. Het zijn royale hoeveelheden. Een nagerecht of koffie konden we niet meer kwijt. Zeker de moeite waard, misschien een momentopname maar voor ons iets wat te zout.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service
Super Italiaans Siciliaans eten.
Leuke erg gastvrije bediening.
Sprak ook nog goed Engels
Echt een aanrader ondanks geen terras

4 juli 2017 beoordeeld

Gelegen in een steegje is Al Vicoletto echt een aanrader. Wel reserveren. Personeel is zeer kundig, spreekt goed engels en de gerechten zijn verrukkelijk. Enige minpuntje kan de airco zijn die alledrie op 17 graden staan afgesteld. Zorg dat je een tafeltje krijgt dat niet in de uitstroomrichting staat.

9 november 2016 beoordeeld

Na even zoeken in klein doodlopend straatje opende een zwaar eiken deur....
Zeer lekker eten en lekker huiswijntje.

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst leuk ontvangen door personeel. Aardige ober die goed engels sprak. Als vooraf deelde mijn tafelgenoot en ik de buffelmozzerella met gerookte tonijn, heerlijk!! Als hoofdgerecht heerlijke verse vis. echt een aanrader. Het eten staat alleen erg snel op tafel. Dit lijkt normaal te zijn in Italië. Er was ook geen mogeljjkheid om voor tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht even een pauze te nemen. Dat was jammer. Verder top gegeten en leuke sfeer.

Reizigers die Al Vicoletto bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani
Trapani, Province of Trapani

In Al Vicoletto geweest? Deel je ervaringen!