“Beste tijdens onze vakantie”
Beoordeling van Al Vicoletto

Al Vicoletto
Geclassificeerd als nr. 7 van 448 Restaurants in Trapani
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij echt gewoon top gegeten! Vers, smaakvol, puur, met hele goede bediening die naast kennis ook humor heeft!! Leuke zaak.. zeker de moeite waard en de prijs is naar de kwaliteit een lachertje

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken, maar binnen heerst er een leuke sfeer en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is ook super, en goed betaalbaar. Bij bestelling van de vis van de dag wordt deze eerst aan tafel getoond voordat deze wordt bereid. Top!

3 januari 2016 beoordeeld

Een klein typisch italiaans visrestaurantje in een achteraf, wat duister steegje. De deur staat niet open maar je moet aanbellen. Eenmaal binnen stap je in een gezellige ruimte die uitnodigt om lekker te genieten.
We waren er op dinsdag 29 december en tegen 20.30 zat het helemaal vol met italianen en wij dan.

Onze ober sprak perfect engels en heeft samen met ons elke gerecht van de kaart doorlopen en uitgelegd. Aangezien ik zelf niet zo'n viseter ben heb ik samen met hem de pasta met tonijn en munt geselecteerd waar mijn partner de zeebaars had.
Daarbij hebben we wederom in overleg met de ober een lekkere bijpassende witte wijn geselecteerd, niet de huiswijn, voor een bedrag van 14 euro.

Als dessert hadden we een Siciliaanse chocolade lemonachtige taart die bijzonder lekker was. Als je van een gezellige avond, een visdiner en een goed glas wijn houdt is dit de place to be in Trapani.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel neemt ruim de tijd om de gerechten uit te leggen en je een passende wijn voor te stellen. De vis is vooral erg goed en de kaart wisselt iedere dag.

14 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

op aanbeveling van andere trip advisers zijn we hier naar toe gegaan.
het was een klein feestje. het is een klein vis restaurantje in een achteraf steegje. moeink te vinden zonder kaart.
ze hebben elke dag een andere dag kaart.
hierdoor hebben ze een beperkte keuze en kunnen ze met verse en bijzondere recepten werken.
de bediening was ook lovenswaardig. de ober deed zich alle moeite om ons een top ervaring te geven.
samengevat TOPervaring en we gaan weer terug.

Reizigers die Al Vicoletto bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani
Trapani, Province of Trapani

In Al Vicoletto geweest? Deel je ervaringen!