“Een zalige plek om te eten en te genieten van de zonsondergang in Trapani”
Beoordeling van G & G Ristorante

G & G Ristorante
Geclassificeerd als nr. 38 van 448 Restaurants in Trapani
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen
12 april 2018 beoordeeld

Het eten was heerlijk. Heerlijke gerechten die uitblinken in eenvoud. Alles begint met verse producten,. Heerlijke keuze van verse vis en bovendien ben je positief verrast door de eerlijke prijs die je maar mort betalen,Kortom op alle vlak een goed gevoel.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is top,alles tot in de puntjes in orde. Gekookte octopus als binnenkomer was verrukelijk. De bediening was zeer vriendelijk en voor de prijs moet je het zeker niet laten.

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, leuk terras met uitzicht op het strand, fantastisch bij zonsondergang.
Overvriendelijke eigenares. Pure smaken en oververse producten! Wij zijn er zelfs 2 dagen gaan eten tijdens ons verblijf!

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stuppendo!!! Prachtig gelegen restaurant, recent verhuisd met hoog kwalitatieve keuken.
Een gastvrijheid waar ze in België nog veel van kunnen leren!!! Simpel/ kwaliteit/ terroir/ joviaal

1 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Antipasti di mare mixte was subliem. Pasta en wijn uitstekend . Een persoon inbediening. Erg vriendelijk alleen afentoe wat te lang aan het kletsen net gasten. Aanrader

• Sfeer

Reizigers die G & G Ristorante bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

In G & G Ristorante geweest? Deel je ervaringen!