Leg de laagste prijs van deze websites vast
212 US$
203 US$
Tripadvisor203 US$
Booking.com211 US$
Priceline211 US$
eDreams211 US$
StayForLong212 US$
Beoordeeld op 14 februari 2018

Wij waren aangenaam verrast door dit hotel. Hadden een prachtige suite met enorm terras op het zuiden. Alles is bijzonder verzorgd en het personeel professioneel maar echt gemeend vriendelijk. De welness is super maar een beetje klein. De massages van Renata zijn een absolute aanrader. Enige minpuntje is de afstand tot de pistes.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 5 september 2017

We verbleven 4 dagen in hotel Waxenstein in Grainau. De ontvangst was vriendelijk met de nodige uitleg. We hadden een mooie kamer, met badkamer en salon, zeer netjes.
De privé parking kost 1 €/dag, wat niet te veel is.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker en een zeer vriendelijke bediening. Het avondmaal is met bediening aan het tafel, 4 gangen, niet overvloedig maar wel genoeg en lekker. ook hier weer een vriendelijke bediening. In de namiddag wordt taart met koffie of thee aangeboden. Vanuit het hotel is het makkelijk om de bezienswaardigheden uit de buurt te bezoeken. Bij een verblijf van min. 3 dagen krijg je ook een pas met talrijke voordelen ( gratis met de trein naar Garmisch Partenkirsche en naar de Eebzee.en nog meer..
Kortom een goed hotel waar je, je snel thuis voelt, door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de directie en personeel.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers wel voldoen
Datum van verblijf: augustus 2017
Romantik A, Leiter Front Office van Romantik Alpenhotel Waxenstein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Thank you so much!

Beoordeeld op 18 april 2016

Op een rustige lokatie ligt dit leuke hotel. het heeft een gezellige bar en restaurant, als je tenminste in het eerste gedeelte zit. Als het druk is wordt je een heel saai bij-zaaltje gezet, dat is niet leuk. Het ontbijt was op zaterdag teleurstellend, op zondg iets beter, maar niet de kwaliteit die je mag verwachten voor een 4,5 sterren hotel. Het avond eten was ook aardig, maar niks speciaals. Je kunt helaas merken dat door de aanbiedingen die het hotel doet, er duidelijke op de kwaliteit gekort wordt. Je ziet het ook aan de mensen die er komen, oude mannen met wit t-shirt en spijkerbroek aan het diner.............erg jammer, want de charme heeft het hotel zeker, een leuke, kleine wellness ook en het personeel is echt heel vriendelijk. Dit is ook het meoilijkste hotel waar ik ben geweeest om te beoordelen, het was zeker niet slecht, maar kan en was vroeger denk ik, veel beter

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 23 september 2015

Dit is werkelijk een super hotel. Als gast ontbreekt het je aan niets op je kamer welke gezellig is ingericht. Erg vriendelijk personeel dat, als je langzaam praat, Nederlands verstaat. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Zugspitze wat geweldig was. Je ziet elke keer weer iets nieuws. Het centrum van het stadje ligt op 5 minuten lopen. Je kunt eventueel met de trein naar de kabelbaan reizen. Even op de Zugspitze staan mag eigenlijk niet ontbreken. Het eten was elke dag weer een verassing en gewoon heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 juli 2014

Na de romantische route zochten we op bookingcom een goed hotel. De beoordeling van dit hotel kwam er zeer goed uit. Hotelkamer geboekt voor een paar dagen. Mooie kamer 35m2 ruime badkamer douche cabine en bad . Kamer met goede bedden en bankstel. Bureau met lanaansluiting. Gratis Wifi werkt in hele hotel ook op deze kamer 3de verdieping. Maar wifi heeft geen sterk bereik! Soms opnieuw inloggen. Diner ala carte of half pension. Gerechten met zorg bereid. Wijnkaart beetje prijzig.
Ontbijt goed.
Lift goed hoorbaar en verkeer bij drukte storend. Balkon met ligbed en 2 stoelen met goede kussens. Dit hotel is er een in de betere klasse. Lux zou een goede betiteling zijn.
Hotel bezit welness en binnen zwembadje. Mooi restaurant kleine knusse bar.

Datum van verblijf: juli 2014